>>>>>

(Video) Agnes Monica Kongsi Rahsia Kekal Seksi Dengan Peminat



Jangankan perempuan, laki-laki pun sukar mendapatkan perut kotak-kotak kalau tidak disertai disiplin tinggi dalam berlatih fizikal, khususnya gym. Namun, penyanyi berbakat Agnes Monica mampu melakukan itu hanya dalam masa tiga bulan sahaja. Maklum saja, pelatih gym yang direkrutnya bukan sembarangan, iaitu pembina badan Ade Rai yang pernah menjadi juara dunia di Amerika Syarikat. Yuk kita lihat seperti apa bentuk tubuh Agnes Monica saat ini.

Sudah enam bulan terakhir ini Agnes berlatih bersama Ade Rai. Dalam sebuah wawancara dengan TV tempatan, Ade Rai pernah menjelaskan sekilas kaedah latihan yang dijalani Agnes."Agnes setiap hari menjalani pemanasan, lari sprint, kemudian angkat beban. Semua dijalani berhari-hari, dan dia sangat disiplin. Trainingnya cukup berat, tapi Agnes menjalaninya dengan fun ", ujar Ade Rai.Hasilnya sudah terlihat tiga bulan selepas aktif berlatih. Kini, enam bulan berlalu, tubuh Agnes makin berotot.Kita lihat dulu bagaimana bahagian perutnya yang rata, dan mulai muncul pulasix-pack seperti yang biasa dijumpai pada lelaki yang rutin latihan gym.Six-pack, atau bahagian perut yang kelihatan kotak-kotak, pada tubuh Agnes memang belum semenonjol binaragawati kelas dunia. Tetapi, apa yang dimiliki Agnes jarang dijumpai pada wanita kebanyakan.Kerja kerasnya sudah mula membuahkan hasil, dan Agnes kini mulai sering mempamerkan perutnya yang rata dan kotak-kotak. 
.
 
 
Gambar-gambar di sini di upload Agnes Monica melalui Instagram, termasuk video saat dia menjalani latihan beban. Berikut ini parade gambar Agnes saat latihan beban.

Dengan latihan beban secara rutin setiap hari, kini otot-otot lengannya juga mula terbentuk. Otot bisep dan triceps mula terbentuk, seperti terlihat dalam gambar di bawah ini:

Jangan salahkan Agnes, kalau dia ingin mempamerkan kerja kerasnya dalam berlatih fizikal dan latihan beban, he .. he .. Sampai-sampai dia membuat foto montaj yang mengandungi dua Agnes dalam satu frame seperti berikut ini, demi mempamerkan bahagian punggung, lengan, dan punggung yang semuanya kelihatan jauh lebih kencang daripada sebelum aktif berlatih.

Tentu saja Agnes bukan ingin sekadar pamer tubuh. Dia memerlukan semua ini untuk menyokong aksi-aksi panggungnya, yang sentiasa dinamik, mengikuti gerakan para penari latar yang sudah menjadi sebahagian dari prestasi beliau selama ini.

Selain latihan fizikal dan latihan beban dalam hidangan yang tepat di bawah arahan Ade Rai, Agnes Monica juga perlu menjalani diet yang ketat pula. Ya, inilah tuntutan profesion yang memerlukan fizikal prima untuk menyerasikan dengan prestasi beliau di atas pentas.Anda juga ingin seperti AgMo?


0 Komentar untuk "(Video) Agnes Monica Kongsi Rahsia Kekal Seksi Dengan Peminat"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info