>>>>>

Lucu..!! Tato-tato Yang Buat Anda Menyesal Telah Membuatnya

Tatu merupakan seni merajah badan yang bertujuan untuk menambah daya tarik seseorang. Diperlukan kepercayaan diri yang tinggi dan naluri yang tepat untuk menentukan tato apa yang akan dirajah di tubuh. Namun meski begitu, tak sedikit orang yang justru memilih reka bentuk tatu yang buruk, sehingga memberi kesan pada prestasi beliau. Duh!

Ada banyak varian tatu, mulai dari tato kata-kata, tato dengan motif tribal atau etnik, hingga yang realis. Untuk pemula, biasanya tatu yang dipilih merupakan quotes atau angka. Manakala bagi yang sudah terbiasa tatu, seleranya lebih berbeza-beza, bahkan ekstrim.

Deretan gambar berikut merupakan contoh dari pemilihan tatu yang buruk beserta lokasi penempatan yang juga tidak tepat. Begitu buruknya tato ini hingga akan membuat anda menyesal telah melihat dan membuatnya. Berikut foto-fotonya:



Typo adalah sebuah kesalahan lagi asas yang buruk. Maka jika ada sebuah tato yang typo, kesalahannya pun menjadi dua: tulisan jadi tak jelas maknanya, tatu juga kelihatan buruk bentuknya. Maksud orang ini menato tulisan 'KNOWLEDGE IS POWER' (Pengetahuan adalah kekuatan), yang terjadi justru 'NOLEGE IS POWER'. Apa ertinya? Hanya Tuhan yang tahu.


Bagi seorang extreme-tattoo, wajah bukan lokasi yang tabu untuk dirajah. Tapi dengan motif papan catur? Pilihan tersebut hanya akan membuat anda kelihatan bodoh ketimbang garang.

Serius, tatu bermotif gantungan? Di belakang? Adakah anda merasa sebagai jemuran?

Jika gambar ini dianggap sebagai seni eksperimental, jelas sudah hasilnya adalah eksperimen yang gagal. Tatu bentuk ini memang buruk sekali.


Niat hati membuat tato dengan motif Mickey Mouse yang menyeramkan, yang terjadi justru menggelikan. Dengan kepala Mickey Mouse yang buruk berwarna merah dan tulisan 'deadmaus'? Lebih baik anda hanya membuka baju di bilik mandi selama-lamanya.

Entah apa yang ada di fikiran orang ini dengan membuat tatu bertuliskan GOOGLE, terlebih lokasinya di belakang. Jika maksudnya adalah menunjukkan betapa dirinya "serba tahu", semestinya tatu tersebut diletakkan di kening, atau ... di otaknya sekalian.

Selain pembuatan tattoonya yang cukup buruk, foto hasil selfie-nya pun tidak memuaskan. Apapun itu, wanita ini jelas mempunyai keyakinan diri yang tinggi.

Memilih kening sebagai lokasi untuk membuat tatu saja sudah sebuah kesalahan. Ditambah dengan tato bertuliskan 'DRAKE' yang kesemuanya ditulis dengan huruf kapital, maka anda semestinya mula mengumpul wang untuk pembedahan plastik.

Tatu bermotif wajah anak yang buruk rupa
Menato diri dengan wajah seorang anak yang tengah bertopang dagu mungkin maksudnya manis. Tapi dengan wajah seperti ini anda hanya akan menakutkan orang lain.
 
0 Komentar untuk "Lucu..!! Tato-tato Yang Buat Anda Menyesal Telah Membuatnya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info