>>>>>

Gambar Ini Bikin Marah Netizen Yang Melihatnya



Sebuah foto menjadi perbincangan dan menimbulkan amarah netizen. Pasalnya, di dalam gambar itu terdapat wanita muda yang sedang duduk di gerabak kereta dan tengah asik melihat telefon bimbit. Sementara, di sampingnya ada wanita setengah yang berdiri dan seorang anak kecil yang duduk di lantai gerabak kereta tersebut.

Ketika gambar itu tersebar, wanita di dalam foto tersebut mendapat kecaman bertubi-tubi kerana sikapnya yang terkesan cuek melihat telefon bimbit dan tidak menawarkan tempat duduk kepada anak kecil dan ibu tersebut.

Dilapor dari All Singapore Stuff (18/2015), jika diperhatikan lebih teliti lagi. Di belakang wanita muda yang duduk tersebut, terdapat tanda yang menjelaskan bahawa kerusi yang beliau duduki sejatinya diperuntukkan untuk anak kecil, ibu hamil dan para warga tua.


Setelah menjadi objek kritikan yang keras daripada netizen. Wanita muda bernama Pingping Li tersebut akhirnya angkat bicara dan cuba melurukan.

Menurut Pingping Li bahawa ia telah berusaha menawarkan tempat duduk itu kepada anak kecil dan juga wanita paruhnaya tersebut. Namun, ternyata anak kecil dan ibu tersebut justru menolaknya. Oh, begitu .. Pernah mengalami juga,
0 Komentar untuk "Gambar Ini Bikin Marah Netizen Yang Melihatnya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info