>>>>>

Di Tinggalkan Teman Wanitanya Lelaki Ini meminta Spermanya Kembali

Dicampakkan Kekasih, Pria Ini meminta Spermanya Kembali

 Putus dengan kekasih pastinya diliputi rasa kecewa sekaligus geram. Tak sedikit pasangan yang meminta balik harta gono-gini yang telah diberikan selama berpacaran. Namun, berbeza dengan lelaki ini. Ia tidak meminta barang yang telah diberikan oleh kekasihnya.

Dilansir dari gbtimes.com, Fu meminta kepada kekasihnya bernama Yuan untuk mengembalikan sperma yang telah diberikan. Ternyata lelaki yang bekerja sebagai pemandu teksi ini telah melakukan hubungan badan dengan Yuan selama berpacaran. Fe merasa tidak diterima apabila diputus oleh Yuan, dan meminta sperma yang telah dikeluarkannya untuk dikembalikan kerana merasa sangat berharga.

Yuan yang berprofesi sebagai guru mengaku tak tahan dengan perlakuan Fu yang sangat kasar baik secara fizikal maupun lisan. Dia berkali-kali menahan perlakuan kekasihnya sehingga dia memberanikan diri untuk menghantar mesej untuk putus kepada Fu.

Namun, Fu terus meneror untuk meminta agar Yuan memberikan ganti rugi dan mengembalikan spermanya melalui mesej dengan kata yang tidak sopan. Tak tahan dengan perlakuan kekasihnya, Yuan pun menceritakan masalah ini kepada akhbar tempatan dnegan harapan Fu malu dan menghentikan terornya. Waduh! (boy / faj)
0 Komentar untuk "Di Tinggalkan Teman Wanitanya Lelaki Ini meminta Spermanya Kembali"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info