>>>>>

9 Gadis Seksi Yang Popular Di Internet


Jujurlah, apa yang kamu cari di internet? Tentu saja maklumat dan itu memang benar. Namun bagi beberapa orang, internet boleh menjadi cara mereka untuk melihat sosok yang diidolakan. Untuk para gadis, mereka boleh mencari lelaki-lelaki yang sejuk dan berwajah tampan di berbagai belahan dunia melalui internet.

Apakah hanya berlaku bagi para gadis? Tentu tidak. Kerana rupanya para lelaki juga hobi melayari di internet demi mencari sosok gadis-gadis pujaan. Yang namanya lelaki, mereka tentu saja mempunyai kriteria gadis yang seksi nan cantik. Sehingga tak heran jika di internet kerap penuh penuh gambar para gadis yang mempamerkan tubuh menawan mereka.

Tapi dari banyaknya gadis di dunia maya, ada beberapa yang dianggap sangat popular. Dilaporkan oleh China Whisper, berikut ini adalah beberapa gadis Asia seksi yang super tenar di internet dan kerap kali foto-foto mereka dijadikan koleksi para lelaki. Mengapa mereka begitu dikagumi? Kerana para gadis ini mempunyai wajah bak malaikat namun tubuh super seksi.


1. Zhang Wan You
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet
 
Gadis kelahiran Qingdao, wilayah Shandong ini tak adalah gadis dataran China yang pernah menjadi sensasi di internet. Setakat ini Zhang Wan You dianggap sebagai gadis yang mempunyai inner beauty begitu lengkap. Kendati dirinya sempat terlibat skandal di tandas dengan Yang Feng Jiao, sepertinya Wan You akan tetap melangkah penuh percaya diri. Walaupun hal itu membuat Wan You semakin laris saja terlibat dalam beberapa program TV di China. Dari sensasi internet, menjadi selebriti China.


2. Zhou Xiu Na
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet

Selesai menjadi runner up dalam Comics Festival Game Girl 2002, nama Zhou Xiu Na langsung meletup di kalangan pengguna internet. Bahkan keberaniannya bergambar seksi, membuat nama Xiu Na semakin dikenali. Salah satu aksi beraninya adalah ketika Xiu Na melakukan sesi foto dengan bikini sahaja di stesen MRT Hong Kong. Tak heran jika Xiu Na kini mendapat jolokan gadis impian para lelaki. Jadi sekarang cuba bayangkan, kamu mempunyai kekasih seseksi Xiu Na dan sangat tergila-gila dengan video game.



3. Zhou Wei Tong
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet
China Whisper

Zhou Wei Tong adalah salah satu model kelas atas di China. Tahukah kamu kalau gadis kelahiran Gui Zhou ini rupanya adalah seorang atlet sebelum menjadi model? Jadi tentu saja tubuh seksinya memang kelihatan kencang dan begitu sihat. Dengan pesona tubuhnya, Wei Tong kerap kali terlibat dalam beberapa seksi foto yang super berani. Bahkan Wei Tong kerap berbanding dengan supermodel Taiwan, Lin Chi Ling kerana pesona tubuh mereka.

4. Diao Yang
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet

Nama samaran beliau adalah Barbie-0722. Sepertinya gelaran itu sangat sesuai bagi Diao Yang lebih-lebih lagi jika kamu melihat tubuhnya yang super ramping bak boneka. Tahukah kamu kalau sosok Diao dijumpai oleh agensi bakat saat dia berada di jalan raya ketika berusia 16 tahun ?. selepas itu Diao langsung melakukan pelbagai sesi foto yang disiarkan di internet dan menjadikannya sensasi dunia maya. Jika di Taiwan mempunyai sosok Yao Yao yang seksi sebagai seorang idol, maka kawasan China mempunyai Diao

5. Guo Shu Yao
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet

Guo Shu Yao adalah idol asal Taiwan. Namun dia tak hanya mana-mana idol lantaran dia adalah idol gravure dengan wajah yang sangat comel. Pesona tubuhnya yang seksi membuat Shu Yao masuk dalam jajaran model hot FHM. Gadis dengan panggilan Yao Yao ini langsung menarik hati para lelaki ketika tampil dalam beberapa iklan TV game online.

Tentu saja iklan TV itu mempamerkan tubuhnya yang super seksi. Populariti itu membuat Yao Yao menukar imej dari model remaja menjadi seorang idol. Bahkan album sulungnya LOVE'S EMBRACE berjaya menjadi album dengan jualan tertinggi di Taiwan pada Oktober 2009. Seksi dan bersuara menawan? Itulah sebab Yao Yao popular.


6. Le Hoang Bao Tran
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet
Le Hoang Bao Tran adalah gadis muda yang membuktikan jika Vietnam mempunyai banyak sekali gadis-gadis cantik. Kamu terpesona dengan wajahnya? Jika kamu di atas 30 tahun maka harus bersedia kaget kerana Bao Tran dilahirkan pada 3 Disember 1998. Pada tahun 2010, nama Bao Tran meletup di kalangan pengguna internet dan pada masa itu usianya masih 12 tahun.

Dalam usia semuda itu, Bao Tran sudah mempunyai tinggi 172 cm dan menjalin kontrak dengan PL Model. Semenjak itu wajah Bao Tran kerap wara-wiri di majalah remaja dan banyak sekali terlihat di berbagai media atau akhbar-akhbar Vietnam. Populariti itu membuat Bao Tran begitu dikenali di kawasan Asia Tenggara dan China. Ingat, dia masih muda guys!


7. Muqimiya
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet


Para lelaki mungkin akan rajin menghadiri kelas yoga jika mempunyai pelatih secantik dan seseksi Muqimiya. Gadis kelahiran 1987 ini menghabiskan masa mudanya di wilayah Yunan, China. Tahukah kamu kalau Yunan itu dikenali akan banyaknya gadis-gadis cantik nan eksotik? Maka Muqimiya adalah salah satunya. Populariti Muqimiya terkatrol saat dia menjadi model untuk yoga dan membuka jalannya menjadi seorang supermodel China.

Bahkan di kalangan pengguna internet China, Muqimiya dijuluki Si Ratu Iklan. Walaupun sudah menjadi model profesional dan meraih banyak anugerah, kamu para lelaki tak boleh main-main dengannya. Di balik wajah lembut nan cantik, Muqimiya adalah seorang master taekwondo. Tak hanya itu, dia adalah pengajar yoga dan seorang penari berbakat. Jadi, jangan berani-berani membuat masalah dengan Muqimiya atau tulangmu akan dipatahkan olehnya.


8. Elly Tran Ha
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet

Jangan sebut dirimu lelaki yang hobi mencari foto seksi wanita di internet jika tak mengenal sosok Elly Tran Ha. Sudah sejak lama, Elly dikenal sebagai sosok gadis paling seksi asal Vietnam. Bagi kamu yang pernah bertemu langsung dengan gadis Vietnam, jujurlah jika Elly adalah gadis terimut di sana. Elly mendadak popular di internet kawasan Asia saat foto-foto seksi dirinya tersebar.

Gadis yang pada 2014 ini berusia 27 tahun ini adalah gadis berdarah Vietnam Amerika yang menjalani part time sebagai seorang model semasa berkuliah di Vietnam. Sekali melihat sosok Elly, kamu akan setuju jika gadis berwajah cute ini mempunyai tubuh super seksi. Elly mempunyai pinggul yang sangat langsing, kaki dan tangan yang ramping serta bahagian kewanitaan yang menonjol.

9. Zhang Xin Yu
Gadis Seksi Yang Populer Di Internet


Model asli Jiangsu di China ini mempunyai gelaran Viann atau Yan Zi di samping nama panjangnya adalah Zhang Xin Yu. Apa gelaran yang diberikan pengguna internet olehnya? Adalah Sosok Gadis Cantik Rebutan Para Gamers Online !. Nama Xin Yu menjadi pembicaraan awam China pasca foto-foto intim dirinya dengan kekasihnya di ranjang tersebar talian. Masa itu banyak skandal yang menjerat dirinya termasuk khabar melakukan pembedahan plastik.

0 Komentar untuk "9 Gadis Seksi Yang Popular Di Internet "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info