>>>>>

Di Bandar Ini, Normal Lelaki Mempunyai Beberapa Teman Wanita Sekaligus

Jika anda biasanya akan sembunyi-sembunyi untuk mempunyai teman wanita lebih dari satu, anda tak perlu sembunyi-sembunyi lagi jika berada di bandar ini. Pasalnya, wanita-wanita di sini dengan rela dan bersedia jika anda ingin mempunyai teman lelaki atau kekasih lebih dari satu.

Seperti dilapor dari DailyMail (2/9/2015), kota bagi surganya lelaki ini bernama Kota Dongguan yang terletak di Selatan China. Bandar Dongguan merupakan pusat perkilangan dunia dan kota ini dikenali sebagai ibukotanya seks di China.

Jika anda berkesempatan mengunjungi kota ini, maka anda akan terbiasa melihat pemandangan seorang lelaki bersama-sama beberapa wanita yang sedang bergandingan tangan atau bermesra. Dan, mungkin anda akan berfikir miris, kok boleh lelaki yang mempunyai tampang biasa saja dan tidak kaya boleh mempunyai banyak teman wanita?


Ya, memang. Anda tak perlu menjadi raja minyak untuk mempunyai banyak teman wanita di bandar ini. Pasalnya, Bandar Dongguan dihuni lebih banyak wanita berbanding lelaki. Mudah bagi pekerja wanita untuk memperoleh pekerjaan, tetapi tidak bagi pekerja lelaki. Di sisi lain, untuk pergi ke luar, para wanita ini butuh lelaki yang menemani.

Oleh kerana itu, banyak pekerja wanita yang rela jika teman lelaki mempunyai kekasih yang lain. Bahkan, uniknya wanita ini rela membiayai teman wanita lelakinya untuk mendapat perhatian lebih dan menjadi teman wanita kegemaran sang lelaki.

"Beberapa rakan saya juga melakukan perkara yang sama. Satu lelaki dengan beberapa wanita merupakan perkara yang normal," ujar Xiao Lin, salah satu lelaki yang mempunyai punya banyak teman wanita seperti dipetik dari DailyMail.





0 Komentar untuk "Di Bandar Ini, Normal Lelaki Mempunyai Beberapa Teman Wanita Sekaligus"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info