>>>>>

Jangan Terkejut Dengan Sebuku Roti Yang Luar Biasa Ini

Di neraga kita sendiri pun terdapat berbagai bentuk roti dan rasa yang berlainan, tetapi pernahkah anda makan roti yang paling mahal yang di taburi daun emas? Tepung gandum dan air adalah bahan-bahan yang biasa digunakan untuk membuat roti, tetapi menambah sentuhan emas yang boleh dimakan. Dibuat oleh Pan Piña bakery "kedai roti" di kampung Sepanyol di Algatocín, roti yang di adun dengan emas yang luar harga biasa $ 150 per 400 gram sebuku roti.

Pan Piña bakery dan pemilik bersama Juan Manuel Moreno berkata bahawa beliau mendapat idea untuk membuat roti itu selepas beliau melihat 'kopi paling mahal dunia' yang dijual di kedai lain di rantau ini. Jadi dia mengambil keputusan untuk menarik perhatian ramai dan membuat roti dengan sedikit emas yang boleh dimakan bernilai lebih daripada $ 100 yang di adunkan bersama di dalam dan di permukaan setiap sebuku roti.

"Emas itu sendiri tidak mempunyai rasa sebenar," jelas lelaki berusia 41 tahun itu. "Ia hanya menambah kilauan tertentu, kilau untuk setiap sebuku. Selebihnya bahan-bahan organik yang menyihatkan. Orang percaya dengan sedikit emas adalah baik untuk pencernaan. "

Keluarga Moreno telah membuka perniagaan kedai roti Pan Pina sejak 70 tahun yang lalu. Mereka menghasilkan lebih daripada 50 jenis roti, dan menambah resepi terbaru untuk roti daun emas paling mahal mereka.

0 Komentar untuk "Jangan Terkejut Dengan Sebuku Roti Yang Luar Biasa Ini "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info