>>>>>

Restoran Di Jepun Ini Di Kunjungi Banyak Lelaki Kerana Pelayannya Yang Hot..(Video)

Sebuah warung ramen di pinggir Tokyo yang digelar Oppai Ramen, mendadak menjadi perbincangan hangat di media sosial dan dibanjiri pengunjung. Warung ramen ini terkenal dengan kokinya yang cantik, ramah dan seksi. Dalam bahasa Jepun sendiri, 'Oppai' mempunyai arti payudara. Jadi, maksud dari 'Oppai Ramen' adalah ramen yang dibuat oleh tukang masak wanita berdada besar.

Takako Hayakawa
Takako Hayakawa memperlihatkan daftar menu kepada pengunjung warungnya. Lihat tatapan sang pengunjung yang mencuri-curi pandang
Kedai ramen yang bernama Ramen Bar Snack Izakaya ini dikelola oleh pemilik sekaligus koki yang bernama Takako Hayakawa yang akan memanjakan pengunjung dengan ramen enak dan penampilannya yang menggoda dan amat seksi. Hal ini tidak mengherankan kerana Takako Hayakawa merupakan bekas model bikini.

Takako Hayakawa
Takako Hayakawa mencatat menu pesanan pengunjung restorannya
Ketika pengunjung datang ke kedai Ramen Bar Snack Izakaya, tentunya akan sukar untuk konsentrasi. Ketika Hayakawa menyodorkan menu, rasanya sulit untuk tetap melihat menu tanpa sedikit mencuri pandang ke dada Hayakawa.

Takako Hayakawa
Dengan cekap Takako Hayakawa membancuh ramennya sambil berinteraksi dengan pengunjung. Lihat, ia menyelitkan pen di payudaranya

Hayakawa memang selalu memakai baju belahan dada rendah semasa berjualan menerima. Ia juga sengaja menyelitkan pen untuk menulis menu, di sela-sela payudaranya.

Takako Hayakawa
Takako Hayakawa juga menyediakan rakaman video bikini yang dibintanginya dalam pelbagai format, bahkan yang berbentuk animasi pun ada. Dalam screenshot ini, ia melihat salah satu aplikasi "nakal" di alat pengunjungnya





Selepas menerima pesanan pengunjung disajikan, pengunjung boleh santai berbual dengan Hayakawa. Malahan, jarak antara meja dan dapur chef hanya berjarak serentangan tangan.

Para pengunjung yang umumnya lelaki menghabiskan masa berjam-jam di kedai menerima kepunyaan Hayakawa. Berhubung Hayakawa adalah bekas model bikini, ia menyediakan banyak DVD dan rakaman video lain yang dibintangi olehnya sendiri di kedai beliau.
0 Komentar untuk "Restoran Di Jepun Ini Di Kunjungi Banyak Lelaki Kerana Pelayannya Yang Hot..(Video)"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info