>>>>>

Pasangan Selebriti Hong Kong Ini Di Buli Para Nitizen Kerana Mempunyai Anak Yang Tidak Comel

Pasangan artis Hong Kong Angela Tong dan Chin Ka Lok di-bully para netizen kerana mempunyai anak perempuan yang tidak cantik. Pasangan ini dikurniakan satu anak perempuan yang baru berusia satu tahun, Alyssa Chin. Pelakon cantik yang di Hongkong terkenal kerana teteknya yang besar ini sering membawa anaknya dalam pelbagai acara. Gambar keluarga mereka pun banyak beredar di dunia maya.

Namun, para netizen di Hongkong dan China mengejek-ejek Alyssa kerana wajahnya seperti anak lelaki. Bahkan ada yang menyebut anak lucu ini berwajah sangat buruk. Hal ini membuat Angela merasa sedih, tertekan dan kerap menangis.


Foto pernikahan romantis Angela Tong dan Chin Ka Lok

Tapi sang suami, Chin Ka Lok, malah ketawa bully-an netizen dan harusnya memikirkan kerana mereka akan punya anak di suatu masa. Ka Lok juga meminta isterinya agar tidak mendengar komentara para netizen, yang penting adalah putri mereka dalam keadaan sihat.

Alyssa Chin, putri Angela Tong dan Chin Ka Lok yang dianggap tidak cantik dan mirip lelaki

Sebelumnya insiden ini, pelakon gaek Hong Kong Eric Tsang sempat menggoda Alyssa. Dia menyebut kalau sebuah tragedi kerana wajah Alyssa mirip ayahnya. Namun Chin hanya bertindak balas dengan tertawa.
(MSN, Lolipop, Weibo)
0 Komentar untuk "Pasangan Selebriti Hong Kong Ini Di Buli Para Nitizen Kerana Mempunyai Anak Yang Tidak Comel"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info