>>>>>

Mainan Anak Patung Ini Diprotes Kerana Ada Zakarnya Dan Vaginanya

Mainan anak berupa bayi yang dilengkapi dot dan lampin yang dijual di kedai mainan kenamaan Toys R Us dikecam oleh sejumlah ibu bapa kerana mempunyai zakar dan faraj.

Para ibu bapa tidak mempertikaikan kewujudan zakar di mainan anak bernama `You & Me Mommy` ini. Hanya saja, mainan itu diperuntukkan bagi anak perempuannya sehingga dinilai tidak mendidik.

Seorang ibu, berkata, pakej tersebut tidak ada amaran kalau anak patung tersebut ada alat kelaminnya juga. Awalnya, para ibu bapa tidak menaruh curiga sama sekali, kerana ditutup dengan lampin.

"Kami baru menyedari ketika ada yang memosting foto bugil mainan bayi di Facebook," kata seorang ibu, Isnin 1 Disember 2014


Diaper Baby Doll You & Me
Pakej jualan anak patung Diaper Baby Doll Yo & Me. Gambar alat kelamin pada anak patung tidak boleh dipaparkan disini kerana alasan etika

Namun, penulis Monica Beyer beranggapan kalau hal tersebut tidak usah dipertikaikan. Dan sebagai ibu bapa, seharusnya tidak perlu merasa pantang membicarakan tentang alat kelamin kepada anak-anak.

"Jelaskan saja ini zakar, itu faraj. Hal ini tidak akan mengubah anak anda menjadi cabul," kata dia.

(Mirror)
0 Komentar untuk "Mainan Anak Patung Ini Diprotes Kerana Ada Zakarnya Dan Vaginanya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info