>>>>>

Mengerikan..Gadis Ini Di Bunuh Dan Di Jadikan Anak Patung

Sadis, Gadis ini Dibunuh & Dijadikan Patung – Ia juga memakaikan pakaian pada mayat tersebut, agar seperti patung

keepo.me-91423-0_663_382

Peristiwa pembunuhan sadis, yang bagi sebahagian orang mungkin hanya terjadi di filem-filem terjadi di dunia nyata. Seorang gadis bernama Olga dibunuh pada saat usianya 10 tahun, dan yang lebih mengerikan, sang pembunuh mencuri mayatnya dari kubur untuk dijadikan anak patung yang disimpan di biliknya.


.



Si pembunuh yang bernama Anatoly Mosvkin asal Rusia, mempunyai hobi sadis dan mengerikan, iaitu mencuri mayat gadis-gadis muda dari kubur untuk dijadikan anak patung dan dikumpulkan di biliknya. Anatoly memakaikan pakaian pada mayat-mayat gadis yang dicurinya, agar kelihatan seperti anak patung. Bukan hanya itu, dia juga memakaikan make up pada wajah mayat.

Olga sendiri yang menjadi salah satu mangsa Anatoly dibunuh pada tahun 2002 ketika hendak melawat neneknya, dikebumikan pada tahun yang sama dan 10 tahun kemudian ketika keluarga membuka kuburan Olga, mayatnya sudah tidak ada.

Perbuatan sadis Anatoly pun terungkap dan hakim memutuskan untuk memasukan Anatoly ke Hospital jiwa kerana undian mengalami gangguan jiwa
0 Komentar untuk "Mengerikan..Gadis Ini Di Bunuh Dan Di Jadikan Anak Patung "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info