>>>>>

Lelaki Di Potong Zakarnya Kerana Cubaan Untuk Merogol

Tentu anda masih ingat dengan berita seorang lelaki yang dipotong zakarnya kerana katahuan hendak memperkosa, lelaki tersebut rupanya bukanlah lelaki terakhir yang mengalami pemotongan zakar kerana aksi buruknya, baru-baru ini seorang lelaki Amerika dipotong zakarnya kerana memperkosa bayi berusia tiga tahun.

Pemerkosa-Dipotong-Penisnya 
Pemerkosa Dipotong Penisnya / dailystar.co.uk

Lelaki berakhlak buruk tersebut dipotong zakarnya oleh Bonita Vela, wanita asal Bandar Minneapolis, Amerika Syarikat, yang merupakan ibu dari bayi yang telah dirogol lelaki berakhlak buruk itu. Bonita Vela sendiri sudah mengenal baik lelaki tersebut kerana anak perempuan sulungnya adalah teman wanita dari lelaki itu.

Dilaporkan oleh metro.co.uk, Jumat (14/11/2014), Bonita dibantu dua orang saudaranya mengurung pelaku pemerkosaat bayinya di dalam kereta. Saat dikurung lelaki itu disiksa dan diberikan pilihan sama ada dirinya ingin mati atau tetap hidup namun batang dipotong, lelaki tersebut memilih untuk tetap hidup.

"Pemuda itu lalu disuruh memilih sama ada ingin dibunuh atau tetap hidup namun zakarnya dipotong. Dia memilih yang kedua, "kata salah satu polis menangani kes tersebut.

Mendengar pilihan kedua dilontarkan oleh lelaki itu, Bonita kemudian memotong kemaluan perogol anaknya itu dengan pisau pemotong. Akibat perbuatan main hakim sendiri, bonita mendapat hukuman tahanan rumah 10 bulan, ditambah kewajiban harus ikut terapi kemarahan.
0 Komentar untuk "Lelaki Di Potong Zakarnya Kerana Cubaan Untuk Merogol"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info