>>>>>

Inilah Selebriti Hollywood Yang Pernah Berb*gel Untuk Cover Majalah

SEPANJANG minggu ini, radar hiburan antarabangsa dikejutkan dengan gambar bogel Kim Kardashian untuk muka hadapan majalah Paper.

Ada yang bersetuju dengan tindakannya berbogel dan ada juga yang membantah kerana tidak sesuai dengan statusnya sebagai seorang ibu.

Nak ikutkan bukan Kim sahaja selebriti yang suka bergambar bogel untuk cover majalah, sebaliknya banyak lagi selebriti Hollywood lain yang pernah muncul tanpa seurat benang untuk tujuan tersebut.

Mungkin imbuhan kewangan yang sangat lumayan menjadi titik tolak kepada kesudian dan kesanggupan mereka untuk menayangkan keseluruhan badan tanpa dilitupi pakaian yang menjadi tatapan seluruh masyarakat dunia selain atas dasar nama kesenian fotografi.

Moga-moga trend sebegini tidak menularlah di kalangan selebriti tempatan kerana memang sudah lari daripada norma orang timur kalau photoshoot gaya sebegini dibenarkan di sini.

Ini merupakan sebahagian cover majalah bogel yang dihiasi selebriti-selebriti ternama antaranya Lindsay Lohan, Miley Cyrus, Katy Perry, Kate Winslet, Neil Patrick Harris, Jack Gyllenhaal dan Anne Hathaway. - MYNEWSHUB.CC
 
jake 

katy 

kate winslet 

neil 

mileyy 

lindsay
0 Komentar untuk "Inilah Selebriti Hollywood Yang Pernah Berb*gel Untuk Cover Majalah"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info