>>>>>

Gambar Wanita Berhijab Tapi Badan Penuh Dengan Tatoo



 Perempuan memang lekat dengan stigma dan dilema karena perempuan sangat dekat dengan kontroversi. Begitu juga ketika ada seorang perempuan yang berhijab, namun memutuskan untuk tetap melakukan kebiasaan menato tubuhnya.


Dalam blognya, perempuan cantik dengan nama Kendyl Aurora ini mengaku bahawa ia sudah mula menato tubuhnya sejak usianya masih 15 tahun. Dia menganggap bahawa kebiasaan menato bukan perkara yang boleh menghalang dirinya untuk berhijab sebagai tanda bahawa dirinya seorang muslim. Menato tubuh merupakan pilihannya sendiri. Oleh kerana itu, Kendyl sangat tidak suka dengan orang yang memberi komen negatif tentang Islam hanya kerana melihat dirinya yang berhijab tapi bertato.

Kendyl juga mengimbau kepada pengikutnya untuk tidak mengikuti dirinya jika memang tidak menyukai tato. Bagi Kendyl, tatu adalah hal yang dicintainya.

Walaupun menjadi fenomena dan kontroversi, namun Kendyl yakin bahawa Tuhan tidak sekerdil apa yang orang-orang bayangkan mengenai Allah dalam agama Islam. Bahkan dalam beberapa postingannya, Kendyl selalu memperlihatkan usaha untuk berdamai dengan perbezaan dan menghargai sesama manusia.
0 Komentar untuk "Gambar Wanita Berhijab Tapi Badan Penuh Dengan Tatoo"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info