>>>>>

Kejam, Ibu Cungkil Mata Anaknya Saat Upacara Pemujaan Syaitan



Seorang ibu di mexico tergamak melakukan penyiksaan terhadap anaknya sendiri. Wanita yang bernama Maria del Carmen Garcia Rios itu melakukan ritual pemujaan syaitan, dan dalam ritual tersebut Maria tega mencungkil mata Fernando anak lelakinya.

Kerana kekejamannya terhadap anak sendiri, Maria ditangkap dan di adili. Mahkamah Mexico memutuskan vois 30 tahun kepada Maria setelah mendapatkan bukti kekejaman Maria dan juga mendengar keterangan saksi mengenai peristiwa tersebut.

Peristiwa mengerikan itu sendiri terjadi pada tahun 2012, Maria bersama keluarganya mengadakan ritual pemujaan syaitan, dan Fernando yang pada saat itu masih berusia 5 tahun ikut dalam upacara tersebut.






Pada saat ritual bermula, Maria meminta Fernando untuk menutup matanya, namun Fernando menolak kerana ingin menyaksikan jalannya ritual yang disebut ibunya sebagai proses membuka pintu masuk ke dunia lain.

Maria kemudian mencungkil mata fernando menggunakan sudu, fernando yang merasa sangat kesakitan berteriak sangat kencang sehingga membuat tetangga curiga dan menghubungi polis.
0 Komentar untuk "Kejam, Ibu Cungkil Mata Anaknya Saat Upacara Pemujaan Syaitan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info