>>>>>

Gadis Ini Disiksa Teman-teman Sekolahnya Kerana Cantik, Videonya Tersebar Luas


Lagi-lagi keganasan di sekolah kembali memakan mangsa. Seorang remaja perempuan di Rusia menjadi mangsa kekerasan dan diseksa teman-teman sekolahnya kerana wajahnya terlalu cantik.

Sang mangsa, Vlada Kholod diseret oleh empat orang temannya iaitu Olga Guseva, Lyubov Goloborodko, Sasha Rattsova, dan Ekaterina Streltsova. Motifnya tindakan ini adalah kecemburuan Olga.


Vlada Kholod
salah satu foto Vlada Kholod yang beredar di interet. Ia menjadi mangsa bully rakan-rakannya kerana dianggap terlalu cantik
Olga Guseva
Olga Guseva, sang pelaku utama

Wajah Vlada ditendang oleh Olga dan rekan-rekannya. Mereka juga menyeret gadis itu dan disuruh meminum air lecak. Aksi mereka direkam oleh dua orang mengikuti peristiwa ini dan mereka menguplod ke internet.

Screenshot ketika Olga memaki dan mencekik leher Vlada agar meminum air kotor setelah sebelumnya menarik rambut Vlada untuk menyeretnya

              Screnshot ketika wajah Vlada ditekan ke bawah agar meminum air lopak oleh Olga

Para guru mengetahui hal ini akan mengheret Olga dan kawan-kawan agar meminta maaf pada Vlada. Namun Olga berdalih mereka melakukan itu sebab Vlada menghina orang tuanya. "Dia berbohong. Saya tidak menghina atau mengutuk orang tua Olga," ujar Vlada.

Pihak sekolah berjanji bakal mengawasi murid-murid mereka dengan lebih ketat. Olga dan rakan-rakannya meminta maaf pada Vlada di depan seluruh warga sekolah.

0 Komentar untuk "Gadis Ini Disiksa Teman-teman Sekolahnya Kerana Cantik, Videonya Tersebar Luas"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info