>>>>>

"Burung" Lelaki Ini Terjepit Di Pintu Komuter Jadi Bahan Lawak Di Media Sosial

"Burung" terjepit pintu Kereta Api, lelaki ini malah jadi bahan gurauan - Sebuah kejadian lucu walaupun terkesan dan kelihatan seperti memang bukan kebetulan atau ada editan. Seorang lelaki dewasa batang kejepit pintu automatik Kereta Api dan membuat beratus-ratus orang terbahak-bahak.

burung-kejepit-pintu-kereta-pria-ini-malah-jadi-bahan-guyonan-teknofun

Sebuah video berdurasi 47 saat yang sempat dirakam dan dimuat naik ke internet menjadi satu sensasi terbaru. Dalam video tersebut memaparkan seorang lelaki yang sedang tersepit bahagian kemaluannya di pintu automatik Kereta Api.

Memang tidak diketahui siapa dia, di mana lokasi dan sebagainya, namun ketika video atau juga gambar screenshootnya beredar di internet, khususnya di laman humor 9gag.com juga di fanspage Vine Indonesia, sontak hal itu menjadi bahan ketawa banyak orang

20141021135029-1-pria-kejepit-anunya-di-pintu-kereta-001-dwi-andi-susanto

Dianggarkan apa yang dialami lelaki tersebut hanyalah setingan belaka kerana sebelum ini, berdasarkan video yang memaparkan, ada gerak-geri yang aneh ketika lelaki tersebut sudah berada di dalam kamera namun kelihatan seperti sengaja menunggu pintu Kereta Api tertutup.

Yang menjadikan kejadian ini menjadi lebih lucu adalah ketika ada seseorang yang dengan cepat bertindak balas dengan membuka paksa pintu Kereta Api untuk membantu zakar lelaki itu terbebas dari himpitan.


0 Komentar untuk ""Burung" Lelaki Ini Terjepit Di Pintu Komuter Jadi Bahan Lawak Di Media Sosial"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info