>>>>>

Polis Wanita Cantik Ini Membuat Lelaki Di India Bersedia Ditangkap



Fenomena polis wanita cantik ternyata tidak hanya ada di Indonesia. Para pengguna internet di India baru-baru ini dikejutkan oleh beredarnya foto perempuan cantik yang bekerja sebagai polis. Merin Joseph, nama polis wanita itu membuat sejumlah warga India yang bekomentar di laman Facebooknya dan bersedia untuk "ditahan."

Foto Merin telah mendapat 2,300 like dan dikongsi 90 kali. Selain di Facebook, gambar itu juga merebak melalui WhatsApp. Ada pelbagai komen lucu dari penduduk tentang polis cantik itu.

"Saya jadi ingin merompak dan ditangkap," tulis salah satu netizen.

Meski mungkin hanya bergurau, foto Merin justru membuat para lelaki di India rela ditangkap dengan syarat yang menangkap adalah polis cantik itu.


Selepas foto Merin semakin meluas di dunia maya, ada salah satu netter yang menyatakan kalau dia bukan pembantu polis di Kochi seperti yang disebutkan. Kerana banyak netizen yang bertanya tentang kebenaran maklumat itu, Merin akhirnya memberikan penjelasan di laman Facebooknya.

"Saya bukan pembantu polis di Kochi tetapi saya baru pelatih di sana selama dua minggu," tulisnya

Postingan Merin itu mendapat 5 ribu like dan dikongsi 330 kali. Merin adalah lulusan St Stephen College di New Delhi, India. Dia bertugas memimpin delegasi India ke mesyuarat peringkat tinggi Y20 di Australia.
0 Komentar untuk "Polis Wanita Cantik Ini Membuat Lelaki Di India Bersedia Ditangkap"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info