>>>>>

Pelacur Sorok Jam Rolex Dalam Kemaluan



Las Vegas – Tiga wanita ditahan di sini selepas mereka mencuri dua jam Rolex dan menyorokkannya di dalam kemaluan mereka.

Polis berkata, ketiga-tiga wanita itu mulanya memasuki bilik dua tetamu sebuah hotel di Las Vegas, memberi arak dan melakukan aksi seks dengan mangsa sebelum cuba melarikan diri bersama-sama jam mahal itu.

Bagaimanapun, Bryanna Warren, 23, Trinity Kennard, 23 dan Charmella Triggs ditangkap selepas CCTV dalam lif di hotel kasino Encore merakam dua wanita itu menyembunyikan jam berkenaan di dalam kemaluan masing-masing.

Menurut laporan polis, kejadian bermula dengan Bryanna dan Charmella berfoya-foya bersama-sama seorang pelancong warga India di bar hotel berkenaan.

Mereka kemudian minum di biliknya apabila disertai seorang lagi rakan lelaki terbabit.

Wanita itu kemudian mempelawa rakan mereka, Trinit ke bilik itu.

Polis berkata, seorang wanita itu menanggalkan pakaian seorang lelaki berkenaan dan melakukan aksi seks padanya di bilik berasingan menyebabkan lelaki berkenaan menanggalkan jam Rolexnya yang berharga £7,500 (RM39,240).

Pada masa sama, seorang lagi wanita melayan tetamu lain, menyebabkan dia juga menanggalkan jam Rolexnya yang berharga £2,500 (RM13,000).

Menurut polis, seorang mangsa itu menyedari jamnya diambil dan ketiga-tiga wanita itu melarikan diri ke arah lif dengan lelaki berkenaan mengejar mereka.

Seorang wanita itu mengeluarkan pistol dan mengancam menembaknya.

Ketika berada di dalam lif, dua wanita itu dirakam menyelak baju mereka, mencangkung dan memasukkan jam ke dalam kemaluan masing-masing.

Polis menahan wanita itu di luar lif selepas pengawal keselamatan dimaklumkan oleh mangsa.
Jam itu ditemui ketika pemeriksaan menyeluruh dilakukan ke atas mereka.
0 Komentar untuk "Pelacur Sorok Jam Rolex Dalam Kemaluan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info