>>>>>

Kilang Memproses Mayat Untuk Di Jadikan Pameran

Gunther von Hagens - identiti yang agak samar-samar. Ia dipanggil Frankenstein baru, kerana menjadikan mayat manusia dalam pameran muzium. Seperti kebanyakan ahli perniagaan von Hagens melakukan pengeluaran di China.

"End of life, Bunyi, yang menakutkan, bagaimanapun, hari ini, di China, yang telah bertukar menjadi realiti. Von Hagens Plastination (Dalian) Co, Ltd, Syarikat pengkhususan dalam plastination, membedah mayat, dehidrasi, stereotaip selepas dibuat spesimen manusia untuk pemeliharaan kekal. Bayangkan, siri pembedahan yang tidak biasa dan menakutkan.

Spesimen asal, yang pertama untuk melalui kepekatan perfusi formalin 20%, kemudian diletakkan dalam bungkusan vakum formalin untuk masa sekurang-kurangnya empat bulan, selepas anatomi atau pengangkutan. "Mayat-mayat di sini adalah sukarelawan Jerman didermakan selepas pemeriksaan ketat Pentadbiran Negeri Penyeliaan Kualiti, Pemeriksaan dan Biro Kuarantin dan Pemeriksaan dan Kuarantin di Liaoning diimport dari luar negara."

Daripada lelaki kepada wanita, adalah sekumpulan anatomi muda . Setiap jadual membedah seterusnya tiga empat kakitangan muda, mahir menggunakan pinset anatomi dan tang anatomi dan alat lain dalam proses anatomi, tegas semua orang, hanya tindakan. "Pinset ...... tang ...... dulang ......" Mereka mengulangi siri ini tindakan untuk membuang bahagian ,  lemak pada mayat  tisu otot yang mudah rosak , dikecualikan terdedah sistem saraf, otot, terdapat tulang.









.
0 Komentar untuk "Kilang Memproses Mayat Untuk Di Jadikan Pameran "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info