>>>>>

Gadis Cantik 19 Tahun Ini Menjual Seluar Dalamnya Untuk Menampung Kos Pembelajaran

Gadis berusia 19 tahun asal Singapura, Felicia yang merupakan seorang pelajar menjual seluar dalam terpakai mereka untuk tambahan wang belanja dan kos pengajiannya

Gadis muda ini menjual seluar dalam terpakai mereka untuk $ 45 setiap keping dan ia memastikan bahawa setiap seluar dalam yang ia jual minimal sudah ia pakai 12 jam sebelum dihantar kepada para pembelinya.


Ringkasan foto-foto dalam lapak Felicia

Selain jaminan 'bekas pakai 12 jam' ia juga memberikan 'perkhidmatan' lain kepada para pembeli yang membeli 2 keping sekaligus, ia akan menghantar video pendek saat ia melepas seluar dalamnya sebelum dihantar kepada sang pembeli.
Walau jualannya pelik dan mengundang lelaki nakal, Felicia tidak mahu menjual perkhidmatan "plus-plus"


Dilaporkan sejauh ini Felicia sudah berjaya menjual 16 seluar dalam terpakai mereka kepada para pelanggan. Banyak juga pelanggan yang mengingingkan perkhidmatan 'plus-plus' dari Felicia namun ia dengan tegas menolaknya

Screenshot dalam salah satu video promosi Felicia di akaun jejaring sosialnya

Aksi gadis muda ini sempat mengundang kontroversi di negaranya, keranna dianggap melanggar hukum dan sangat tak bermoral, meski hingga saat ini belum ada hukum yang melarang penduduk Singapura untuk menjual pakaian dalam bekasnya.


Namun tambahan 'perkhidmatan' video yang ia tawarkan nampaknya yang akan menjadi ganjalan hukum untuk perniagaan tersebut kerana termasuk dalam penyebaran pornografi.

Hmm, unik juga ya pemikiran perniagaan Felicia, kira-kria bakal berlangsung berapa lama ya usaha jual seluar dalam bekas ini?

(therealsingapore.com, stomp, google plus)
0 Komentar untuk "Gadis Cantik 19 Tahun Ini Menjual Seluar Dalamnya Untuk Menampung Kos Pembelajaran"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info