>>>>>

Demi Kelihatan Seksi, Wanita Ini Melakukan Pembedahan Plastik, dan hasilnya ...

banyak cara yang dilakukan oleh wanita agar tampil cantik sesuai dengan impiannya. Hal ini pula yang dilakukan oleh Victoria Wild. Bermimpi menjadi patung seks para lelaki, akhirnya ia memutuskan untuk melakukan pembedahan plastik pada beberapa bahagian tubuhnya.

Dilaporkan oleh dari Daily Mail Khamis (18/9/2014) Victoria bahkan rela berbelanja besar sebesar 30 ribu euro atau bernilai Rm100 ribu untuk melakukan beberapa pembedahan dibeberapa titik seperti bibir, dada dan botox. Melakukan tiga proses pada bahagian dada membuat payudaranya terlihat sangat besar dan berat sesuai dengan keinginannya.

Model asal Cannes, Perancis ini mengaku tak mempunyai wang yang cukup banyak. Maka dari itu, perempuan 30 tahun ini meminta bantuan dalam hal kewangan pada kekasihnya.

"Siapa yang tak ingin mempunyai badan seperti patung seks? Badan saya menjadi lebih seksi dan indah berbanding sebelum ini. Aku sangat suka," ujar Victoria.


Pada awalnya, tak pernah terpikir dalam benaknya untuk melakukan pelbagai macam pembedahan. Victoria terkenal sebagai wanita barbie di kalangan rakan-rakannya kerana ia mempunyai tubuh yang kurus dan rambut blonde. Merasa kecewa dengan bentuk payudaranya yang kecil, ia akhirnya memutuskan untuk melakukan pembedahan agar sesuai dengan keinginannya.

Selain itu, pembedahan ini juga berawal ketika ia bertemu kekasihnya Simon lima tahun yang lalu. Simon merupakan seorang ahli perniagaan yang mempunyai banyak wang. Ia pun sempat mengatakan bahawa ingin agar Victoria mempunyai payudara yang besar dengan bibir seksi layaknya patung seks. Merasa disokong oleh sang teman wanita, akhirnya ia memutuskan untuk melakukan pembedahan besar-besaran dengan kos yang hebat.

"Simon menyukai hasil dari pembedahan plastik ini. Aku lakukan pembedahan plastik agar mirip dengan patung seks. Begitu pula dengan aku yang menyukai segala bentuk dalam tubuhku yang kini seksi layaknya patung seks," kata Victoria.


Before:





Dan hasilnyaaaa...............


0 Komentar untuk "Demi Kelihatan Seksi, Wanita Ini Melakukan Pembedahan Plastik, dan hasilnya ..."

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info