>>>>>

Tempat Pelik Yang Terdapat Di lapangan Terbang Denmark




Norresundby - Kalau berada di Lapangan Terbang Aalborg, Denmark, ada zon khas untuk ciuman. Tapi, ciumannya tak boleh lebih dari 3 minit.

'Kiss and Goodbye Zone' di Lapangan Terbang Aalborg, Norresundby, Denmark, terletak di berhanpiran pintu masuk. Inilah tempat mencium pasangan sebelum terbang. Dengan catatan, tak boleh lebih dari 3 minit.

Aalborg adalah lapangan terbang ke-3 terbesar di Denmark. Setiap tahun kira-kira 1.4 juta pengunjung yang masuk dan keluar Denmark dari lapangan terbang ini.

Pengunjung diberi masa maksimum 3 minit untuk melakukan 'goodbye kiss'. Pekara ini untuk mencegah pelancong ketinggalan penerbangan, juga agar pengunjung tidak bercium terlalu lama. Pekara itu dikemukakan oleh Pengarah Lapangan Terbang Aalborg, Soren Svendsen mengatakan dalam emailnya kepada Huffington Post.

'Kiss and Goodbye Zone' sudah ada di Lapangan Terbang Aalborg selama 5 tahun. Kalau 3 minit dirasa kurang, cuba datang ke Lapangan Terbang Luxembourg. Di sana juga ada zon untuk ciuman dengan maksimum masa 30 minit.
0 Komentar untuk " Tempat Pelik Yang Terdapat Di lapangan Terbang Denmark"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info