>>>>>

Aksi Lucah Wanita Ini Membuat Jalanraya Sesak


Berhati-hatilah ketika akan berjemur di bawah sinar matahari, sebab hal ini boleh mengganggu lalu lintas. Hal inilah yang terjadi di Austria ketika seorang wanita sunbathing di jendela apartemennya yang berada di tingkat tiga hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas.

Dilaporkan Daily Mail, Selasa, 17 Jun  2014, wanita yang tidak disebutkan namanya ini tampak menjulurkan bahagian pinggul hingga kakinya sampai keluar jendela apartemennya. Rupanya, ia tampak begitu menikmati sinar matahari tanpa berfikir bahawa tubuhnya yang telanjang itu akan menyita banyak perhatian para pemandu kereta  yang lalu di bawahnya.

“Saya berada di belakang dua orang yang kenderaannya penyok akibat pemandu di depan mereka berhenti tiba-tiba lantaran melirik ke wanita telanjang itu,” kata Michael Kienast, seorang penunggang motorsikal.

Beberapa kereta memang tampak memenuhi jalan sebelum polis akhirnya tiba. Dan wanita itu kemudian masuk ke dalam apartemennya dan menghilang.

Kejadian serupa juga terjadi di Rio de Janeiro, Brazil. Seorang wanita tampak berjalan di balkoni hotelnya, yang juga merupakan hotel tempat skuad England menginap. Wanita tersebut berjalan ke balkoni dengan tubuh tanpa busana sebelum akhirnya dia mengambil tuala berwarna hitam untuk menutupi tubuhnya.

0 Komentar untuk "Aksi Lucah Wanita Ini Membuat Jalanraya Sesak "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info