>>>>>

Kerana Berebut Kerusi,Dua Lelaki Di China Ini Bergaduh Sampai Berdarah


Kejadian yang mengerikan terjadi dalam kereta subway laluan 4 di Guangzhou, dimana 2 orang bergaduh gila-gilaan sampai berdarah-darah tanpa ada yang melerai dan malah menonton serta merakam kejadian tersebut serta menyebarkan video pergaduhan mereka di internet.

Kejadian ini bermula ketika kedua pelaku, seorang lelaki berusia 67 tahun dan seorang guru berusia 28 tahun berselisih memperebutkan tempat duduk dalam kereta tersebut hingga akhirnya mereka berkelahi di dalam kereta yang melaju kencang.

Kedua pelaku terluka sangat parah kerana mereka saling memukul dan terhantuk tubuh lawannya ke bangku dan lantai kereta. si guru cedera parah di bahagian kepala dan tangan, sedangkan lelaki tua yang menggerunkan ini cedera parah di bahagian muka serta mengalami patah hidung akibat pukulan. Darah kedua "petarung jalanan" ini membanjiri lantai dan bangku kereta.

Screenhot video lelaki berusia 67 tahun dan guru berusia 28 tahun bergaduh di lantai kereta


Screenshot ketika mereka sudah terluka parah, namun mereka tetap terus bergaduh

Pada jam-jam sibuk, KRL di Jadebotabek selalu dijubeli oleh penumpang yang berebut naik dan berebut kerusi. Sering ditemukan penumpang yang egois dan berpura-pura tidak tahu saat ia meenggunakan kerusi khusus difabel, namun beruntung, hingga saat ini tidak pernah dilaporkan terjadi duel sesama penumpang KRL kerana berebut kerusi
0 Komentar untuk "Kerana Berebut Kerusi,Dua Lelaki Di China Ini Bergaduh Sampai Berdarah"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info