>>>>>

Gadis Cantik Ini Menari Tiang Di Jalanan Kerana Tak Mahu Keretanya Disita

Seorang perempuan yang tidak rela ditahan dan keretanya ditarik oleh polis di Tula, Rusia, melakukan aksi nekad untuk mencegahnya. Perempuan cantik itu nekad bogel di hadapan polis.

Dengan hanya menggunakan seluar dalam dan baju bujur, perempuan berambut perang itu cuba menghentikan polis yang ingin membawa keretanya.

Tiba-tiba saja perempuan itu naik ke trak tunda dan menari-nari layaknya seorang penari telanjang profesional. Di tengah-tengah tarian erotisnya, perempuan itu cuba memujuk polis agar tidak membawa keretanya pada 28 Julai 2014.

Perbuatannya pun mengundang perhatian dari warga yang melintasi jalan, termasuk pekerja trak tunda. Mereka berteriak agar perempuan muda itu melenggok lebih seksi lagi dan merakam aksi wanita ini. Tak pelak video aksi gila ini tersebar di internet.

Gadis Rusia Menari Striptis Agar Tak Ditilang
Screenshot rakaman sang gadis menari erotis agar tak ditahan (gambar diburamkan disini demi kesantunan)


Walaupun berupaya keras menarik perhatian dari pegawai polis tersebut, perempuan cantik ini tetap harus merelakan keretanya dibawa oleh pegawai polis.

Salah seorang warga yang melihat videonya berkata, seharusnya perempuan itu langsung memberikan wang rasuah daripada menari erotis.
(Mirror, Daily Mail)
0 Komentar untuk "Gadis Cantik Ini Menari Tiang Di Jalanan Kerana Tak Mahu Keretanya Disita"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info