>>>>>

Foto Bayi Yang Memiliki Kekuatan Yang Kuat

Jurugambar yang berpusat di Chicago, Eric Sahrmann bekerja dengan Art Director Mike Scalise untuk datang dengan kempen kreatif untuk Jabatan Kesihatan Milwaukee, yang tujuannya adalah untuk meningkatkan kesedaran mempunyai kehamilan yang sihat. Selepas Scalise datang dengan konsep asalnya, Sahrmann pelakon untuk bayi antara 3 bulan dan 1 1/2 tahun, akhirnya memilih pada beberapa bayi untuk mengambil gambar.

"Aku menyewa seorang profesional 'pengarah bayi' untuk memegang bayi ke kedudukan yang kita akan perlu komposit foto-foto akhir," Sahrmann memberitahu kita tentang apa yang berlaku selanjutnya. "Orang tua juga di set untuk membantu dengan kedudukan.


"Beberapa posisi yang mudah untuk menangkap, tetapi yang lain menjadi cukup masalah. Kami tahu bahawa kami perlu mendapatkan bayi membuka mulutnya untuk kelihatan seperti sedang berteriak untuk foto karate chop. Kami tidak boleh mendapatkan apa pun yang tampak baik. Digital memanipulasi mulut untuk kelihatan seperti itu berteriak hanya tidak kelihatan benar. Kemudian, tepat ketika kami keluar dari idea-idea dan hampir menyerah, salah satu bayi mengeluarkan menguap lebar ini yang saya dapat dengan cepat menembak. itu berakhir bekerja dengan sempurna untuk bayi karate. kami juga mengalami kesukaran mendapatkan kening berkerut untuk bayi hulk. Salah satu bayi mula memecah kekecohan dan yang memberi kita alis mata yang sempurna dan dahi untuk bayi Hulk. setiap bahagian selesai terdiri daripada kira-kira 15 foto berasingan composited bersama-sama. "



 
0 Komentar untuk "Foto Bayi Yang Memiliki Kekuatan Yang Kuat"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info