>>>>>

Cerita Sebenar Cincin Tersekat Di Kemaluan Pemuda


Ahad lalu kami ada siarkan cerita tentang khidmat khas Jabatan Bomba dan Penyelamat memotong cincin yang tersangkut di kemaluan seorang lelaki di Kelantan.

Kini, cerita sebenar dan gambar cincin yang tersangkut itu telah tersebar di alam maya.

Rupa-rupanya cincin yang dimaksudkan adalah gelung besi penyambung atau bearing kenderaan.
Mengikut pengakuannya kepada akhbar Sinar Harian, pemuda yang terlibat dalam kejadian gempar lagi memalukan ini menyatakan dia melakukan perbuatan tersebut untuk suka-suka sahaja sekitar jam 5 petang, Sabtu lalu di rumahnya yang terletak di Kampung Dewa Beta.

Bagaimana pun keadaan menjadi ‘tak terkawal’ apabila bearing tersebut tidak dapat dikeluarkan walau selepas puas berusaha sendirian hingga mengakibatkan kemaluannya membengkak.

Selepas menahan sakit selama 11 jam, akhirnya pemuda itu mengalah dan meminta bantuan bapanya lantas dia dikejarkan ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII) jam 3 pagi, Ahad.

Malang sekali doktor pun tidak dapat berbuat apa-apa untuk mengeluarkan bearing tersebut kerana kemaluannya membengkak hingga terpaksa meminta bantuan unit kecemasan bomba (Emergency Medical Rescue Team EMRS).

Mujurlah bearing itu berjaya dikeluarkan selepas dilakukan penuh hati-hati untuk mengelakkan kecederaan pada alat sulitnya.




Kami percaya, pemuda terlibat telah mendapat pengajaran berguna daripada kejadian ini dan diharapkan kaum lelaki di luar sana pun belajar sesuatu daripadanya iaitu jangan cuba-cuba letakkan sesuatu yang bukan pada tempatnya kalau tak mahu ditimpa susah!
- MYNEWSHUB.MY

0 Komentar untuk "Cerita Sebenar Cincin Tersekat Di Kemaluan Pemuda"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info