>>>>>

Bangkai Ikan Lumba-Lumba Kembar Siam Di Temui Di Pantai Turki



Bangkai ikan lumba-lumba kembar siam dilihat terapung ke pantai di Izmir. Ikan lumba-lumba yang mati masih bayi di anggarkan berusia 12 bulan

Ikan lumba-lumba ini ditemui oleh seorang guru sukan Tugrul Metin yang kemudian memanggil polis. Bangkai ikah lumba-lumba berkepala dua telah dihanyutkan ke pantai di Turki minggu ini.

Bangkai ikan kembar siam dilihat terapung ke pantai dari Izmir di pantai barat Turki pada hari Isnin oleh Tugrul Metin.

Ikan lumba-lumba yang mati bersaize anak lembu berusia setahun 3.2ft panjang. Ia mempunyai dua kepala dan hanya satu ekor.

Encik Metin, 39, berkata: "Saya melihat bangkai ikan lumba-lumba terapung laut dan kemudian dihanyutkan ke pantai.

'Saya fikir mata saya bermain helah pada saya - Saya tidak pernah mendengar mengenai ikan lumba-lumba seperti ini apatah lagi melihatnya dengan mata saya sendiri -. Saya benar-benar terkejut'

Beliau yang merasa terkejut kemudiannya memanggil polis datang dan ikan lumba-lumba itu di bawa ke makmal untuk siasatan lanjut.

Profesor Madya Mehmet Gokoglu dari jabatan marin biologi di Universiti Ak Deniz berkata beliau mengalu-alukan peluang untuk mengkaji ikan lumba-lumba yang aneh menambah: 'seperti ikan lumba-lumba adalah ikan dan sangat jarang berlaku - sama dengan kejadian manusia kembar siam.
0 Komentar untuk "Bangkai Ikan Lumba-Lumba Kembar Siam Di Temui Di Pantai Turki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info