>>>>>

Kenal Melalui Facebook,Wanita 36 Tahun Berhubungan Intim Dengan Budak 12 Tahun

Facebook sering menjadi cara bagi pedofil untuk mencari mangsa. Wanita yang satu ini, dihukum cukup berat oleh mahkamah kerana berhubungan intim dengan anak lelaki di bawah umur.

Joy Leaann McCall (36 tahun) mengaku berhubungan seks dengan budak lelaki usia 12 tahun. Mahkamah pun mengganjarnya hukuman 10 tahun penjara, kerana tindakan pedofilia semacam ini dianggap pelanggaran berat.

Peristiwa ini terjadi di Florida, Amerika Syarikat. Korban yang tak disebut identitinya menyatakan pada polis bahawa ia mendapat mesej dari Joy melalui Facebook. Joy merayu mangsa dan kemudian mengirimkan foto setengah bugil dirinya lengkap dengan profile tubuhnya seperti saiz payudara (gambar tidak dipaparkan disini demi kesantunan)

Joy Leaann McCall
Joy Leaann McCall akhirnya tertangkap setelah teman mangsanya mengadu kepada ibu mangsa

Joy mengajak mangsa bertemu di sebuah mall. Sesudah pertemuan itu, Joy mengajak mangsa berhubungan intim di belakang keretanya. Parahnya, mereka kembali berhubungan intim dua kali dalam waktu berbeza.
Joy Leaann McCall
Joy Leaann McCall menghantar foto setengah bugilnya kepada si budak lalu mengajaknya untuk bertemu dan melakukan hubungan badan

Kejadian ini terungkap setelah mangsa menceritakan peristiwa yang dialaminya pada salah seorang temannya. Temannya ini kemudian melapor kepada ibu mangsa dan diteruskan pada polis. Joy pun ditangkap tidak lama kemudian.(Daily Mail, Mirror)
0 Komentar untuk "Kenal Melalui Facebook,Wanita 36 Tahun Berhubungan Intim Dengan Budak 12 Tahun"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info