>>>>>

Gajah Di Rantai Selama 50 Tahun


Sekumpulan 10 orang doktor haiwan dan pakar-pakar hidupan liar dan disertai oleh 20 pegawai Jabatan Perhutanan dan 6 pegawai polis datang menyelamatkan Raju "gajah.

Terdapat terlalu banyak kes-kes kekejaman haiwan di seluruh dunia yang akan mengejutkan anda dengan keganasan mereka. Kisah Raju hanya salah satu daripada cerita mereka.

Selama 50 tahun, Raju telah dirantai di kawasan Uttar Pradesh di India. Hari demi hari, rantai berduri besar dipotong dari kaki lemah beliau. "

Raju bertahan hidup dari makanan yang diberikan para pelancong yang melewati di tempat ia dirantai di Uttar Pradesh, India. Namun, makanan itu tak cukup bagi Raju sehingga dia perlu mengalas perutnya dengan memakan plastik dan kertas.

Ternyata bukan hanya manusia yang boleh menangis saat mendapatkan kebahagiaan, seekor gajah juga boleh menangis kala berbahagia. Seekor gajah bernama Raju dirantai selama 50 tahun, serta disiksa termasuk dipukul. Kakinya terluka akibat terlalu lama dirantai. Ia menangis saat dibebaskan oleh satu pasukan penyelamat.










 
0 Komentar untuk "Gajah Di Rantai Selama 50 Tahun"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info