>>>>>

Ini Jawapan Rihanna Berkenaan Pakaian Beliau Yang Separuh Bogel



Jika biasanya Rihanna selalu memuat naik gambar kesat di akaun Instagram, kini bekas teman wanita Chris Brown ini pun maikin tampil berani di depan umum. Riri pun tampil separuh bogel dalam malam anugerah Council of Fashion Designer of America (CFDA) pada Isnin (02/06) lalu.

Dalam acara berprestij tersebut, Riri dengan penuh percaya diri mempamerkan gaun transparannya saat berada di red carpet. Menggunakan pakaian sheer fishnet slip dress telus yang dihiasi kristal Swarovski, Rihanna pun mendedahkan bahagian dadanya yang tak mengenakan bra.

Tak hanya mengekpos bahagian dada, Rihanna juga kelihatan mempamerkan bahagian punggungnya dengan hanya memakai g-string sebagai underwearnya.

Mengetahui jika pakaian yang hanya menutupi sebahagian kecil bahagian tubuhnya ini pun menimbulkan kehebohan di awam, pelantun 'Stay' ini pun bertindak balas dengan acuh tak acuh.

"Kenapa? Ya, (pakaian saya) memang (telus), "ujar Rihanna dipetik E! Online. Alih-alih malu, Rihanna justru membanggakan berpakaian yang dipenuhi oleh kristal mahal Swarovski. "Apakah dadaku mengganggu kamu? Mereka dilindungi oleh kristal Swarovski! "

Sang pereka yang merancang gaun fenomenal Rihanna, Adam Selman pun ikut mengulas. "Kami memang ingin membuat gaun yang mengundang skandal," ujar Selman pada Style.com.

"Pakaian tersebut hanya terbuat dari fishnet dan kristal. Namun fashion gaun tersebut menonjolkan kecantikan, dan bahagian tubuh wanitanya juga merupakan sebahagian dari kecantikannya, "lanjut sang pereka.

Namun meski gaun ini menimbulkan kehebohan, namun pakaian separuh bogel milik Rihanna ini berjaya memenangi anugerah Fashion Icon Award di perhelatan CFDA yang diadakan di Alice Tully Hall, Lincoln Center, New York.
0 Komentar untuk "Ini Jawapan Rihanna Berkenaan Pakaian Beliau Yang Separuh Bogel"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info