>>>>>

Ini Dia Sekolah Khusus Untuk Mencuri Hati Lelaki Kaya

Sekolah ini berada di New York yang ditubuhkan oleh Carla Abonia dan Alan Schneider, yang bertujuan untuk mengajar para wanita untuk mencuri hati lelaki kaya agar wanita tidak perlu kerja keras untuk mendapatkan wang.

Tempat kursus ini diberi nama "sugar daddy" yang akan di ajarikan oleh seorang sugar deddy profesional iaitu Carla Abonia. Carla sudah sejak lama berkeliling dunia mencari lelaki kaya dan mencuri hatinya untuk membelikan ia barang-barang mewah.



Carla dan Alan ini akan mengajar murid-muridnya di tempat kursus tersebut hal-hal penting untuk digunakan mencuri hati lelaki kaya yang mahu membelikannya barang-barang mewah.

Hal-hal penting tersebut adalah penampilan seksi, pengertian, atraktif dan perhatian. Hal-hal tersebut sangat penting dimiliki oleh seorang sugar daddy untuk menggait para lelaki kaya.

Namun, tak hanya mengajarkan ilmi mencuri hati lelaki kaya, tetapi tempat kursus ini juga menyediakan pembedahan plastik bagi para muridnya yang ingin mengubah penampilan untuk menjadi lebih menarik lagi.


Selain sekolah ini, Alan juga membuat sebuah laman web carian jodoh SugarDaddyForMe.com dan mengatakan universiti tersebut diperuntukan orang-orang yang ingin mempunyai gaya hidup yang lebih high class.

Murid-murid di tempat kursus ini kebanyakan merupakan wanita yang berusia 25 hingga 35 tahun.

0 Komentar untuk "Ini Dia Sekolah Khusus Untuk Mencuri Hati Lelaki Kaya "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info