>>>>>

Shin Ae Ahn, Pemain Golf Sexy Yang Menjadi Sensasi Baru Kerana Kecantikannya

Korea bukan hanya K-Pop dan girlband saja. Kini seorang pemain golf sexy pendatang baru asal Korea menjadi sensasi dan perbincangan hangat di seluruh Asia Timur kerana pesonanya.


Pemain golf Shin Ae Ahn atau Sharon Ahn menjadi idola baru kerana parasnya yang elok. Pemain golf kelahiran 18 Disember 1990 yang memulakan debut profesional pada tahun 2009 serta menyabet gelar sebagai pemain golf wanita pendatang baru pada tahun yang sama.

Shin Ae Ahn
Shin Ae Ahn sedar ia selalu menjadi buruan jurugambar, maka ia selalu bersolek, bahkan saat bertanding sekalipun


Sharon Ahn yang berpindah ke New Zealand saat usianya masih 9 tahun ini juga mendapat banyak penaja dari negara kelahirannya dan belum lama ini baru saja mengikat kontrak dengan Adidas yang menjadi sponsornya. Ia juga dirumorkan akan menjadi duta bagi syarikat gergasi, Samsung.

Shin Ae Ahn
Parasnya yang elok menjadi magnet banyak penaja untuk menjadikannya sebagai duta produk mereka. Dan ia belum sekalipun tersentuh pisau bedah plastik


Sosok gadis single yang baru-baru ini mengikuti Woman 's US Open serta Nabisco Golf Championship ini telah meraih wang hadiah total US $ 113,696 sepanjang kerjayanya ini memang selalu menjadi incaran paparazzi, namun ia tidak pernah mempertikaikan perkara tersebut.

Shin Ae Ahn
Ini salah satu pose Shin Ae Ahn yang fenomenal dan membuatnya menjadi perbincangan hangat di Weibo

Shin Ae Ahn
Ini penampilan terakhir Shin Ae Ahn di Nabisco Cup dan selepas Adidas mengikatnya sebagai duta mereka

Oleh kerana itu, foto-fotonya yang banyak menghiasi media berjaya mengangkat kemasyhuran dan nilai jualnya di mata para penaja.

(Golf Digest, Weibo)
0 Komentar untuk "Shin Ae Ahn, Pemain Golf Sexy Yang Menjadi Sensasi Baru Kerana Kecantikannya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info