>>>>>

Lelaki Ini Melamar Kekasihnya Dengan Memakai Pakaian Dalam Wanita



Di Wilayah Guangdong, China, seorang lelaki nama keluarga Lian rela mengenakan pakaian merah muda saat melamar kekasihnya bermarga Liao. Ia berlutut di hadapan kekasihnya di hadapan teman-teman Liao.

Kenekadan lelaki berusia 40 tahun tersebut tentunya menarik perhatian para pejalan kaki. Selain mengenakan lingeri merah muda, lelaki yang bekerja sebagai tukang paip itu membawa sebuket bunga mawar.

Sang wanita begitu terkejut apabila kekasihnya masuk ke bilik yang sudah dihiasi dengan bunga-bunga pada 14 Mei 2014.ada


.

Pada lamaran pertama, Lian diberitahu agar melamar kekasihnya dengan mengenakan pakaian perempuan. Dan Lian tampaknya mengikuti petunjuk tersebut. Lian sebenarnya sudah mempunyai dua anak yang sudah beranjak besar dari perkahwinan sebelumnya.

"Dia ingin melihat apakah saya benar-benar mencintainya dan saya mempunyai keberanian untuk melakukannya," kata Lian.

Lian dan Liao sudah menjalin hubungan selama dua tahun. Mereka mulai tarikh ketika Liao memanggil Lian untuk membantu memperbaiki paip di apartmen yang sedang dibina.

Liao yang berusia 30 tahun merupakan seorang akauntan yang bekerja di Shenzhen. Pendapatan per tahunnya sekitar 100 ribu Yuan. Ia pernah belajar di Inggeris selama 10 tahun. Walaupun jurang ekonomi, pasangan tersebut meyakini bahawa cinta mengalahkan segalanya.

"Adalah sukar untuk mendefinisikan cinta, tapi saya senang dengan kemurnian dan kebaikan hatinya," kata Liao.
0 Komentar untuk "Lelaki Ini Melamar Kekasihnya Dengan Memakai Pakaian Dalam Wanita"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info