>>>>>

Lelaki China Ini Guna Perut Untuk Cari Makan

Beijing: Seorang lelaki, Xie Shuiping, menggunakan cara pelik untuk meraih pendapatan bagi menyara keluarganya apabila menerima bayaran supaya dipukul sesiapa yang tertekan dan mahu “melepaskan geram.”

Xie, 48, tidak pernah kekurangan pelanggan untuk tujuan itu.
Baru-baru ini kehadirannya di Wuhan di wilayah Hubei menarik perhatian ramai apabila dia menawarkan perutnya menjadi tempat melepaskan amarah penduduk tempatan.

Xie mendakwa mampu meraih sekurang-kurangnya 20,000 yuan (RM10,400) sebulan hasil pukulan pelanggannya dari seluruh China.

FotoXIE (kanan) bersedia untuk menerima pukulan penduduk tempatan.

“Saya tidak takut dipukul.

“Apa yang saya bimbangkan ialah jika tidak menerima bayaran,” katanya.

Menurut Xie, rahsia “kegagahannya” itu disebabkan amalan qigong - seni mempertahankan diri tradisional - yang memfokuskan terhadap kawalan pernafasan yang dipelajari sejak berusia 10 tahun.

Dia mengakui isterinya tidak bersetuju keputusannya mencari pendapatan dengan cara itu, namun Xie tidak menghiraukannya.

“Pada saya tidak salah kalau saya dipukul demi mencari rezeki untuk keluarga saya.

“Itulah yang paling penting bagi saya - menyara keluarga saya,” katanya. - Agensi
0 Komentar untuk "Lelaki China Ini Guna Perut Untuk Cari Makan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info