>>>>>

Jom Lihat Di Manakah Hujung Pelangi


Saat kita melihat pelangi yang melengkung seperti busur di langit , selalu ada ujung yang jatuh di satu bahagian ufuk . Itulah ujung atau kaki pelangi . Memang tak semua pelangi membentuk gerbang sempurna di langit , bergantung kuantiti titik - titik air dan hasil refleksi oleh biasan cahaya matahari .

    Pada kumpulan foto di bawah ini , kita akan melihat kaki - kaki pelangi . Jadi bukan mustahil melihat hujung pelangi . Kalau anda berkesempatan melihat hujung pelangi , kejar dan mungkin boleh mendapat gambar yang menakjubkan . Siapa tahu seperti Jaka Tarub yang bertemu bidadari cantik turun mandi di telaga ?

Ah , sebentar ... kalau dongeng itu memang benar , rasanya susah melihat telaga yang jernih dewasa ini . Boleh - boleh hujung pelangi jatuh di sungai penuh sisa yang hitam . Mana mungkin , bidadari mahu mandi di situ ? : P. Lebih baik lihat saja langsung foto - fotonya , tu ada juga yang jatuh di tempat makan junk food . Hmmm ... bidadari sekarang lebih memilih fried chicken dan burger daripada mandi ? Itu  , bidadari yang turun dari kereta 






0 Komentar untuk "Jom Lihat Di Manakah Hujung Pelangi"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info