>>>>>

Jamal Abdillah Tidak Membeli-belah Di Tempat Awam Sebab Nak Jaga Nilai Eksklusif



PETALING JAYA: Penyanyi Datuk Jamal Abdillah memberitahu dia tidak gemar berada di tempat awam ataupun pergi membeli-belah sebaliknya lebih selesa jika tukang jahit datang ke rumah.
Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Ali, 55, berkata, tindakan itu juga merupakan salah satu cara untuk dia menjaga nilai eksklusifnya sebagai seorang penyanyi agar lebih dihormati oleh para peminat.
"Saya lebih senang jika tukang jahit sendiri datang ke rumah, tunjuk kain-kain terbaru dan kemudian jahit setiap baju-baju yang direka khas buat saya. Lagi puas hati.
"Cara ini akan membuatkan saya dilihat lebih eksklusif dan peminat akan menghargai kita setiap kali berada di pentas," katanya kepada mStar Online.
Tambah Jamal, kerana itu juga dia tidak risau untuk tampil dengan kerap dalam mana-mana acara persembahan memandangkan hanya ketika itu sahaja peminat-peminat dapat melihatnya secara langsung.
Dalam pada itu, Jamal memberitahu, dia juga tidak pernah melepak bersama rakan-rakan di kedai kopi kerana lebih selesa untuk berada di rumah sekiranya tiada aktiviti persembahan.
"Di rumah, saya akan menghabiskan masa dengan melihat dua ekor ikan arwana yang saya bela.
"Ada yang bertanya, tak bosan ke asyik terperap kat rumah? Bagi saya tidak! Menghiburkan orang dengan memakai pakaian yang cantik adalah minat dan keseronokan saya. Jadi di rumah, adalah masa untuk berehat.
"Tetapi sekiranya ada isteri nanti, rasanya kenalah keluar berjalan-jalan ye tak?" selorohnya.
Dalam perkembangan lain, Jamal bakal muncul dengan sebuah album baharu pada September depan. Menariknya, penyanyi dan komposer Indonesia, Melly Goeslow turut terbabit dalam persiapan album berkenaan.- mStar
0 Komentar untuk "Jamal Abdillah Tidak Membeli-belah Di Tempat Awam Sebab Nak Jaga Nilai Eksklusif "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info