>>>>>

Wanita Ini Tersangkut Di Lubang Pembetung Ketika Cuba Mengambil Handphonenya


Seorang pelajar Inggeris bernama Ella Birchenough nekad mengambil telefon bimbit miliknya saat akan memasukkannya ke saku, yang terjatuh ke sebuah pembetung. Ia pun turun ke saluran pembuangan itu sendirian.




Tapi ternyata, masuk ke saluran pembuangan itu terbukti lebih mudah daripada keluar. Saat pelajar berusia 16 tahun itu cuba keluar, tubuhnya tersangkut dan tak lagi boleh digerakkan. Saat ia kesusahan, banyak pengguna jalan justru mengabadikan kesusahannya itu.

Semasa ibunda Ella datang ke Dover, United Kingdom, dalam keadaan panik, dia pun segera memanggil bomba untuk menyelamatkan putrinya.

Para pegawai pemadam kebakaran pun berjaya mengeluarkan Ella dalam masa 10 minit, selepas tiba di lokasi kejadian. "Saya sebenarnya tidak benar-benar terperangkap, aku hanya perlu seseorang untuk membantu mengangkat saya keluar, tapi ibu saya panik," kata Ella.

"Ketika mereka menarik saya keluar, aku berlari terus pulang dan mandi," ungkap Ella. Ia tidak terluka dalam insiden itu, namun kemalangan itu fatal bagi telefon.

"Aku tertawa sepanjang masa, aku telah melihat sisi lucu dari kejadian itu. Anda hanya perlu ketawa," tutur Ella.

"Ada beberapa komentar buruk tentang kegemukanku yang tidak baik, tapi aku berusaha untuk tidak memasukkannya ke hati," beber Ella.
0 Komentar untuk "Wanita Ini Tersangkut Di Lubang Pembetung Ketika Cuba Mengambil Handphonenya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info