>>>>>

Cili Pelik Berbentuk Seperti Alat Kemaluan Lelaki

Chilly Willy adalah cili unik yang akan membuat para wanita khususnya agak geli untuk menyantapnya. Bahkan menurut maklumat yang dipetik dari sumber banyak juga yang belum pernah melihat cili ini mengatakan kalau foto-foto cili ini adalah hasil photoshop orang yang mahir. Tetapi memang ini benar bentuknya, tanpa diubahsuai atau editan foto. Bentuk cili ini memang mirip dengan alat kelamin lelaki.


Cili ini memang tumbuh alami seperti itu, selain bentuknya yang unik rasa kepedasan dari cili ini jangan dianggap remeh. Cili yang juga disebut dengan "Peters Peppers" atau "Zakar peppers" ini mempunyai kepedasan yang sama dengan lada Tabasco serta 10 kali lebih pedas berbanding Jalapenos. Wah, siap-siap lidah terbakar deh kalau makan cili ini.

Selain pedas dan unik cili ini juga jarang ditemui, hanya dapat ditemui di kebun penanaman khusus saja, seperti di wilayah Texas dan Lousiana, Amerika Syarikat. Kebanyakan cili ini ditanam hanya untuk koleksi dan hobi saja. Kerana itu bagi yang berminat sebuah syarikat Chilly Willy menjual bibitnya beserta cara menanam dan menjaga. Bagaimana, apa ada yang berminat?

0 Komentar untuk "Cili Pelik Berbentuk Seperti Alat Kemaluan Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info