>>>>>

Akibat Suntikan Silkon, Wanita Ini Kehilangan Kedua Kaki Dan Tangannya

Michelle Browns dari Amerika Syarikat menginginkan punggung seksi dan sempurna namun suntikan salah membuat tangan dan kakinya harus dipotong.

Laman asiaone.com dalam wawancara dengan stesen televisyen Inggeris ITV Brown mengatakan sekurang-kurangnya lima tahun dia menahan sakit selepas punggungnya disuntik oleh seorang pengamal kesihatan namun tidak mempunyai izin praktik. Cecair disuntik seperti pembersihan bilik mandi namun pengamal itu mengatakan dia menyuntik silikon demi mengatasi kecemasan Brown.


Semua bermula apabila ada seorang perempuan singgah ke salon milik Brown. "Dia hampir sempurna. Namun katanya semua diperoleh dari hasil suntik silikon dan implan, saya jadi tertarik," ujar Brown. Itulah sebabnya dia mendatangi pengamal kesihatan mengaku boleh melakukan suntikan silikon itu.

Ternyata suntikan itu mengalami kegagalan. Para doktor didatangi Brown mengatakan tidak ada boleh dilakukan untuk mengatasi implan dan suntikan silikon gagal. Perempuan itu divonis bakal menderita seumur hidup.



Benar saja saat Brown diperiksa lebih lanjut mereka mendapati kerosakan teruk dalam sistem jaringan tubuh mengakibatkan kebusukan di beberapa tempat. Akhirnya dia harus merelakan kedua tangan dan kaki dipotong hingga lengan.
0 Komentar untuk "Akibat Suntikan Silkon, Wanita Ini Kehilangan Kedua Kaki Dan Tangannya "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info