>>>>>

Ternyata Wanita Cantik Dan Putih Gebu Ini Berusia 54 Tahun

Cosplay adalah salah satu budaya pop Jepun yang telah merebak ke seluruh dunia . Orang yang suka cosplay akan berusaha keras untuk boleh meniru gaya busana dan tata rias wajah dari tokoh - tokoh dalam anime , manga , dongeng , permainan video , penyanyi dan pemuzik idola , dan filem kartun . Peminat cosplay sendiri disebut cosplayer .

Seorang cosplayer asal Jepun yang sudah menggeluti hobinya selama 4 tahun berjaya mencuri perhatian penduduk Jepun atas karyanya yang luar biasa . Seperti yang dilaporkan oleh rocketnews24 , wanita ini berjaya mengimbangi penampilan ibunya - yang sudah berusia 54 tahun - menjadi sosok wanita cantik yang kelihatan masih berusia 30 - an .
Bahkan mulai dari makeover dan penataan fotografi dilakukannya sendiri . Tanpa bantuan siapa pun . Penasaran dengan hasilnya ? Yuk bandingkan antara foto sebelum dan selepas itu .

Bagaimana ? Hasil makeover yang dilakukan cosplayer ini memang sejuk , bukan ? Bayangkan saja , dia berjaya mengimbangi penampilan ibunya yang sudah berusia 54 tahun menjadi sosok wanita cantik yang masih berusia sekitar 30 - an .


Setelah Di make Up



Sebelum Di make Up


0 Komentar untuk "Ternyata Wanita Cantik Dan Putih Gebu Ini Berusia 54 Tahun"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info