>>>>>

Nenek 60 Tahun Sudah Tidur Dengan 15 Lelaki Muda Dari Web Cari Jodoh Online


London - Monica Porter ( 61 ) dari London sudah meniduri 15 lelaki dalam setahun . Semua lelaki itu ia temui secara online , dan 11 di antaranya masih berusia 20 hingga 30 tahun .

Porter pisah dari pasangannya beberapa tahun lalu , selepas 13 tahun menjalin hubungan . Dan tak lama selepas itu pada Julai 2012 , Porter dikejutkan dengan kenyataan yang menyedihkan bahawa itu adalah hari ulang tahunnya yang ke - 60 tahun .

" Sekarang saya masih bujang dan berusia 60 tahun . Seolah - olah ini semua seolah-olah berakhir bagi saya , cinta dan ghairah , seks dan hawa nafsu , " katanya .

Saat itu Porter berfikir dirinya akan fokus pada hubungannya dengan keluarga . Anak - anaknya sudah berusia 35 tahun dan 29 tahun , ia juga sudah mempunyai cucu yang berumur 2 dan 5 tahun .

Tapi , tiba - tiba ia memutuskan hidupnya belum setua itu . Porter memutuskan akan mendapati lelaki berusia 20 - an dan 30an tahun yang menyimpan fantasi berkaitan dengan wanita yang lebih tua .

Semua itu boleh dicapai melalui internet serta aplikasi di telefon bimbit . " Pada akhir tahun ini , saya sudah tidur dengan 15 lelaki , 11 di antaranya berusia 20 tahuan atau 30an tahun , " kata Porter seperti yang dilaporkan oleh Mailonline , Minggu ( 2/3/2014 ) .

Percubaan hubungan yang dilaluinya tak selalu beruntung . Namun , itu selalu membuatnya bersemangat . " Ketika saya bercerai untuk pertama kalinya , pada usia 40 tahun selepas berkahwin 17 tahun , saya terlibat adegan dating radikal yang berbeza dari masa mudaku , " katanya .

" Setelah hubungan jangka panjang kedua saya yang berakhir tepat 20 tahun kemudian , adegan yang menakjubkan berpindah lagi berkat internet dan pelbagai teknologi baru , " katanya lagi
0 Komentar untuk "Nenek 60 Tahun Sudah Tidur Dengan 15 Lelaki Muda Dari Web Cari Jodoh Online"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info