>>>>>

Gila, Restoran Ini Hanya Menyajikan Menu Dari Alat Kelamin

Warga China mempunyai kepercayaan bahwa mengonsumsi kelamin binatang dapat meningkatkan performa seksualitas lelaki dan perempuan dewasa. Maka tidak menghairankan apabila sebuah restoran yang menyajikan menu kelamin yang dibuka sejak tahun 2006 di Dongshisitiao, Beijing ini selalu ramai.
Warga China memang sejak lama dikenal sebagai penikmat makanan eksotis, dan jelas-jelas restoran ini memang menyasar segmen tersebut.

Makanan dari Kelamin Kuda
Menu ini berbahan dasar alat kelamin kuda

Alat kelamin yang dijadikan menu makanan di restoran yang bernama Guolizhuang ini amat bermacam-macam misalnya alat kelamin kambing, lembu, kuda, kucing, anjing, harimau dan kera. Dan apabila ingin mendapatkan khasiat lebih, pengunjung bisa memesan alat kelamin mentah yang disajikan seperti sushi.

Menu Makanan dari Kelamin Kera
Sushi ini berbahan alat kelamin kera

Kerana menu yang eksotik ini, maka pihak restoran hanya memperkenankan orang dewasa sahaja yang boleh masuk dan mengambil menu-menu di restoran ini. Remaja-remaja berusia dibawah 18 tahun dilarang masuk apalagi mengambil makanan-makanan ini kerana dikhuatiri boleh mempengaruhi hormon-hormon mereka.

Berapa harga menu sajian eksotik ini? Misalnya, untuk menikmati menu yang dipercayai paling istimewa iaitu kelamin harimau maka anda harus menempah beberapa bulan sebelumnya dan menyiapkan wang sekurang-kurangnya US $ 1500. Oleh kerana itu sebahagian besar pengunjung restoran ini adalah para pegawai atau bos-bos di syarikat-syarikat di China.

(China News)
0 Komentar untuk "Gila, Restoran Ini Hanya Menyajikan Menu Dari Alat Kelamin "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info