>>>>>

Berikut Adalah 6 Gambar Selebriti Hollywood Ketika Masuk Penjara




Meski memiliki populariti para selebriti tidak luput dari tuntutan hukuman bila mereka melakukan kesalahan. Sebelum masuk penjara, petugas penjara  akan melakukan sesi foto terlebih dahulu. Para selebriti yang pernah dipenjara ini pun memiliki foto untuk berkas hukuman mereka




Berikut 6 Foto Selebriti Hollywood saat Masuk Penjara, dipetik dari wolipop.detik:



1. Lindsay Lohan
Bintang 'Mean Girl' itu terbukti berbohong kepada polis berkaitan kemalangan yang dialaminya. Saat itu, Lindsay mengaku dirinya bukan yang memandu Porsche Cayenne yang melanggar pejalan kaki di Pacific Coast Highway. Namun, beberapa saksi mata melihat kalau Lindsay yang berada di tempat duduk pemandu kereta sport itu. Akibatnya, ia harus masuk penjara  dan ketika di foto untuk berkas, bintang 26 tahun itu terlihat sudah siap dengan make-up.




2.Jersey Shore
Bintang reality TV 'Jersey Shore' ditangkap pada Julai 2010 lalu kerana perbuatan tidak senonoh yang dilakukannya di Seaside Heights, pantai New Jersey.  Meski dibebaskan, namun pemeran Snooki tersebut sempat melakukan aksi bergambar di pejabat polis. Wajah lusuh, maskara luntur dan rambut tidak terurus membuat penampilan Nicole ketika itu terlihat kacau.




3. Paris Hilton
Kembali ke 2007, Paris Hilton ditangkap kerana melanggar masa percubaan hukuman. Sosialita dan bintang reality TV itu untungnya masih kelihatan cantik untuk foto tahanannya.




4. Chace Crawford
Bintang 'Gossip Girl's', Chace Crawford ditangkap kerana memiliki ganja seberat 2 ons pada Jun 2010 lalu. Dalam foto untuk berkas hukumannya, tampilan aktor tampan tersebut kelihatan kusut, rambut tidak terurus dan jambang yang belum dicukur.




5. Bruno Mars
Penyanyi lagu 'Lazy Song' itu dijatuhi hukuman selama satu tahun masa percubaan pada 2011 lalu kerana kes pengambilan kokain. Meski tidak sempat dipenjara, namun Bruno Mars sempat digambar untuk berkas pengadilan.




6. Mischa Barton
Bintang 'The OC' tersebut juga sempat mendapatkan masa hukuman percubaan pada 2007 lalu. Foto untuk berkas hukumannya jauh dari gaya Mischa seperti biasanya. Ia hanya memakai baju dan wajah polos tanpa make-up.




0 Komentar untuk "Berikut Adalah 6 Gambar Selebriti Hollywood Ketika Masuk Penjara"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info