>>>>>

5 Kejadian Pelik yang Pernah Di Jumpai Dalam Bra Wanita

Banyak Kejadian bodoh yang mungkin terjadi di sekitar, mungkin kamu akan akan berfikir aneh tentang artikel yang admin tulis, tapi hal ini benar wahai sahabat, iaitu kejadian aneh yang pernah dijumpai di bra wanita.


Baik untuk meneruskan artikel berikutnya jom kita semak lima benda aneh yang pernah dijumpai di bra wanita

1.Monyet
seorang wanita asal virgiana amerika Syarikat dijumpai moyet kecil yang ada dibra si wanita, ini benar-benar berlaku, kejadian ini terjadi di bangunan mahkamah virgiana.

2.75 Ular
Sweden Stockholm, ditemukan 75 ular kecil yang sedang berada di dalam bar wanita tersebut, ular-ular tertangkap ketika wanita sedang berusaha menyeludup ular-ular kecil tersebut di lapangan terbang.

  3.Kokain di dalam implan payudara
  Seorang perempuan tertangkap sedang menyeludup dadah sejenis kokain kedalam implan payudara, terlihat berkelakuan aneh, pegawai lapangan terbang pun memeriksa wanita tersebut.


4.Pistol
Seorang wanita dari Arizona, 20, ditangkap polis selepas kantoi membawa pistol di dalam branya. Polis kemudian menangkap Angela Lynn Milhoan kerana kes penyalahgunaan senjata api.

5. emas
Seorang wanita China cuba menyembunyikan emas batangan di dalam branya dan membawanya menyeberang dari Hong Kong ke daratan China. Wanita ini pun dianggap melanggar peraturan kerana telah membawa batangan emas melebihi had yang dibenarkan.

Baik itu dia lima Benda Aneh Yang Pernah Ditemukan Di Bra Wanita semoga terhibur dengan artikel di atas dan terima kasih sudah berkunjung


0 Komentar untuk "5 Kejadian Pelik yang Pernah Di Jumpai Dalam Bra Wanita"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info