>>>>>

Inilah Artis Wanita Bollywood Yang Gagal Dan Berjaya Dalam Melakukan Pembedahan Plastik


Inilah Artis-artis cantik Bollywood yang melakukan pembedahan hidung biar kelihatan cantik. Pembedahan hidung artis-artis ini sangat berjaya sehingga membuat mereka semakin cantik. siapa-saja mereka?

Priyanka Chopra


peraih gelaran Miss World pada 2000 ini, secara beransur-ansur melakukan pembedahan plastik pada bahagian hidungnya. Beruntung, hasilnya sangat memuaskan. Penampilan hibdungnya kelihatan lebih kecil.
Pembedahan plastik hanya berlangsung semalam dengan menampalnya dengan sedikit daging tambahan. Meski hasil 'permak', penampilannya terlihat makin cantik bahkan tak terlihat palsu.



Shilpa Shetty

Penampilan wajahnya mengalami perubahan drastik. Di antara banyak perubahan yang dibuat untuk tubuh dan wajahnya, perubahan hidung yang lebih ramping membuatnya menjadi kelihatan jauh berbeza. Shetty kini mempunyai hidung lebih tajam. Tapi, tidak seperti Priyanka, Shetty melakukan 'make over' secara dramatik.

Sridevi

Wajah Sridevi pasti selalu melekat di fikiran para penggemarnya. Jika melihat hidung Sridevi sebelumnya, pasti anda tak menduga bahawa itu adalah Sridevi. Sebelum melakukan pembedahan plastik, hidungnya kelihatan begitu besar dan lebar. Kerana merasa tak percaya diri dengan bentuk hidungnya, Sridevi memutuskan untuk menyelaraskan hidungnya. Dan hasilnya benar-benar menakjubkan.

Minissha Lamba


Tidak semua perubahan penampilan wajah ataupun hidung boleh mendatangkan hoki. Meski telah berjaya mencantikkan diri dengan melakukan pembedahan plastik pada bahagian hidungnya, Minisha justru tak kunjung menerima tawaran bermain dalam skrin kaca. Hasil make over wajah ternyata tak menjamin seseorang mendapatkan kemasyhuran. Minnisha bahkan lenyap dari dunia hiburan selepas berjaya mengubah penampilan hidungnya.
Namun, selain empat selebriti di atas yang berjaya melakukan 'permak' hidung, ada satu pelakon yang hasil pembedahan hidungnya tidak sesuai yang ia inginkan. Pelakon itu adalah:


Koena Mitra


Salah seorang selebriti India yang tak berjaya melakukan make over di bahagian hidungnya adalah Koena. Rupanya, dia tak menginginkan penampilan hidung bulat dan akhirnya memutuskan untuk menjadikannya lebih ramping. Namun, hasil yang diperolehi, justru lebih mengecewakan. Bahkan ia memutuskan untuk mendapatkan kembali hidung asalnya, tetapi hasilnya makin mengerikan. Dia jadi kelihatan seperti patung plastik.
2 Komentar untuk "Inilah Artis Wanita Bollywood Yang Gagal Dan Berjaya Dalam Melakukan Pembedahan Plastik"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info