>>>>>

Lelaki Ini Membuat Patung Seperti Wanita Lalu Menyetubuhinya

Mungkin ini adalah kisah yang paling mengarut di dunia. Kerana dorongan keperluan sex yang sudah tidak dapat di bendung lagi, seorang pemuda miskin yang tidak jelas asalnya ini membuat patung (menurut saya lebih tepat di sebut sebagai orang-orangan) kemudian menyetubuhinya. Keadaan ekonomi pemuda yang masih menganggur ini juga sangat membimbangkan hingga untuk menikahi seorang gadis dia tidak mampu.

Keinginan untuk mempunyai isteri sebenarnya sudah lama dia pendam namun selalu gagal kerana tidak ada bayaran, sementara itu keperluan sex-nya sudah meledak-ledak, untuk datang ke tempat pelacuranpun dia tidak mempunyai wang, akhirnya dia putuskan untuk membuat patung dari berbagai macam barang seperti dari buih, plastik dan kain. Kemudian barang-barang itu dia bentuk menyerupai perempuan dengan di bungkus menggunakan lakban, orang-orangan tersebut dia buat lengkap dengan kemaluan dan buah dada. Uniknya pada bahagian kemaluan di buat dengan menggunakan plastik dan pada bahagian wajah di lekatnya gambar artis.

Lihatlah gambar-gambar di bawah ini, saya melihat pemuda ini cukup kasar melakukan hubungan seks dengan patung buatannya, terlihat pada bahagian yang dia buat menyerupai kemaluan perempuan hancur berantakan. Orang-orangan ini terkesan dibuat yang penting ada lobangnya. Sungguh sebuah fantasi yang aneh dan liar.

Inilah gambar-gambar mangsa rogol dari sang pemuda terhadap patung ciptaannya.














Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
2 Komentar untuk "Lelaki Ini Membuat Patung Seperti Wanita Lalu Menyetubuhinya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info