>>>>>

Penjenayah Berjaya Larikan Diri Dari Kereta Polis Setelah Membuka Gari Dan Keluar Dari Tingkap (video)


Video ini menunjukkan seorang lelaki asal Detroit berhasil membuka gari kemudian melarikan diri dari kerusi belakang kereta polis.

Rakaman ini berasal dari kamera keselamatan kereta peronda yang menunjukan bagaimana seorang penjahat melakukan aksi melarikan diri ala Houdini, yang menyebabkan pihak berkuasa terlibat dalam aksi kejar-mengejar selama tiga jam, dengan menggunakan anjing pengesan dan helikopter guna menangkapnya kembali.

Dalam video, si tertuduh Quincy Alexander (26) terlihat terborgol di di kerusi belakang kereta peronda polis West Bloomfield Township. Kemudian, si penjahat menggunakan mulutnya untuk membebaskan tangan kanannya yang terbelenggu gari, dan kemudian menunggu waktu yang tepat untuk meloloskan diri.

Diketahui, Quincy Alexander yang ditangkap kerana pemilikan heroin serta dugaan penyerangan seorang wanita dengan pisau, akhirnya tertangkap setelah tiga jam dalam pengejaran.





Lihat Videonya Di bawah


 Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
0 Komentar untuk "Penjenayah Berjaya Larikan Diri Dari Kereta Polis Setelah Membuka Gari Dan Keluar Dari Tingkap (video)"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info