>>>>>

Inilah Kereta-Kereta Mewah Lionel Messi




 Siapa yang tak kenal Lionel Messi? Pemain bola sepak dengan skill yang hebat dan hikmah dan pencapaian. Pemain bola sepak terbaik dunia 2009, 2010 yang setia membela Barcelona ini memang dikenal sebagai pemain yang low profile. Tidak seperti rakan-rakan atau pesaingnya, Messi termasuk salah satu atlit yang tidak glamor dengan kejayaannya.


 Namun, jika bercakap mengenai kereta, pemain yang murah senyum ini sepertinya tidak mahu kalah gaya dengan rakan-rakannya. Belakangan, Messi dilihat sedang asik berkeliling dengan tunggangann terbarunya, sebuah Maserati GranTurismo MC Stradale.


 Maserati GranTurismo MC Stradale

merupakan sebuah coupe dengan mesin V8, 4691cc yang cukup gahar, mampu menghembuskan tenaga hingga 450 hp dan berlari hingga kelajuan maskimum 300 km / jam.

Tunggangan Messi Lain, Dodge Charger SRT8 - Orange, Maserati 2009 Model - Black, Lexus 4 = C3 = 974 - Dark Blue, Audi Q7 - White dan Ferrari Spider - Silver.






Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
0 Komentar untuk "Inilah Kereta-Kereta Mewah Lionel Messi"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info